fredag den 12. december 2014

Rødhætte og julemanden (en billedserie)

Julen har så sandelig indtaget Hættehytten.

Julemand og jeg; vi elsker hinanden.



Vi er ligesom sådan lidt et item. Ham og jeg. Han er en del af familien og er med i hverdagen.



Man skulle nærmest tro, at vi delte gener...



Hvad der kommer ind, skal ud...




Men vi hygger os. Selvfølgelig gør vi det...Ham og jeg og hans store....sæk.




Og for det ikke skal blive alt for sukkersødt, får I dagens "Sig det med en sang". (Kæft, jeg elsker Phil). Mobilbrugere - klik her



Det er fredag. Og friweekend. Længe ventet. Savnet. Tiltrængt.

Slapper af, drikker et glas rødvin i juletræets skær. Lytter til musik. Lægger planer og forsøger at skabe struktur. Og nyder lidt tanken om, at jeg ikke skal vågne med massive tømmermænd i morgen. Med andre ord: Ingen julefrokoster denne weekend.

Til gengæld står den på søvn, afslapning, hygge med søde mennesker, mandarin-marathon, traveture, kaffe, lange bade, hårkur med kokosolie og badehætte, julebagning (for jeg elsker duften af julekrydderier i hver en krog i huset), venindehygge og måske krybe sammen i sofaen i en rede af puder med en bog.

Eller kogt meget ned: Ego-kvalitetstid.