onsdag den 8. oktober 2014

Dagens brok

- Jeg er pisse træt af folk, som opfatter andre som legal affaldsspand. Hvorfor fanden er det altid mig, der skal tage imod andres broklort og tales til, som var jeg en del af castet til "Morten og Peter"?

- Jeg har så skide meget fortrudt farvningen af mit hår. Det røde skinner igennem på en ikke flatterende måde. Ligner en af de der 40 årige asiatiske kvinder, der forsøger at farve sig rødhåret, men ender med en lilla klam undertone, som matcher perfekt til deres kluns fra Herning Centret.

Jeg vil have mit røde hår tilbage! Det ligner fandeme noget jeg har trukket op af risten i brusekabinen.

- Jeg havde en pose til at stå i køkkenet. En pose, som jeg troede indeholdt flasker. Og intet andet.
Væsken på gulvet, som jeg trådte i, beviste det modsatte.
Havde sgu da glemt alt om, at der lå nogle ferske kyllingefileter i bunden. Yummi! Har trådt i saft fra et råddent stykke kylling.
Nabokatten fulgte mig selvfølgelig slesk hele vejen ud til containeren. Den smed sig ligefrem på ryggen og rullede sig rundt og gjorde sig til.

- Jeg har pms.

- Andre kvinders baller ligner faste tomater. Mine ligner to store rynkede peberfrugter.

- Peter Lundin er blevet far. Igen. Hvad helvede sker der for det? Og ikke mindst den kvinde, som frivilligt har valgt at lade hans genetiske arvemateriale sprøjte op i sig? Hun kan da ved gud ikke være skruet rigtig sammen foroven.
Arme barn. Der er i hvert fald ingen der tør at råbe "Min far kan tæske din" til barnet i skolen.