søndag den 7. oktober 2012

Store idiot!

Jeg mener selvfølgelig det store fjols, som blev fanget på kamera, da han blæste over for rødt i sin BMW (of course) ved Gellerupparken.
Det kan da i den grad pisse mig af, at der er snotskovle som ham, der får lov at køre rundt i trafikken. Han er totalt blottet for fornuft, tankevirksomhed og middel intelligens. Gætter på at hans iq er lavere end hans kropstemperatur.

Da han bliver konfronteret med det, er hans svar lige så dumt, som hans bil er sænket og gejlet. (Hvilket vil sige: Latterlig meget).

"Hvorfor skal jeg bruge to minutter af min tid på at vente på en lygte?"

Fordi det er færdselsreglerne, din store kraftidiot!

Er det virkelig så svært at forstå, at du IKKE er hævet over loven? Og at du aldrig (thank God) bliver det.
Hvor har du taget kørekort henne? På en øde sandvej langt sydpå i en ramponeret Toyota?
Jeg håber fandeme at politiet nakker dit kørekort, og konfiskerer din grimme bil, inden du smadrer en uskyldig familie, fordi du føler dig for vigtig til at følge reglerne.

I kan selv se eller gense spaden her:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-58315239:k%C3%B8rer-over-for-r%C3%B8dt-med-vilje-jeg-k%C3%B8rer-ikke-r%C3%A5ddent.html?fbs