søndag den 11. august 2013

Søndagsgrublerier, åbne tanker og div. orddiarré

Efter en skøn dag i går i dejligt selskab, faldt jeg nærmest i søvn, inden jeg nåede at trække dynen over mig.
Havde planer om at sove så længe, at jeg fik antydningen af liggesår, men kl. 06:18 blev jeg vækket af en luderflue, som konstant landede på mine læber.

Gider nogen fortælle mig, hvorfor de klamme dyr blev skabt? Hvilket formål har de? Bortset fra at være klamme og vamle og irriterende?

Nå...Dagens overskrifter:

Glæder mig til:
- Jul.
- Efterår. Århh, regn, rusk, tidlig mørke, masser af stearinlys og gode putre retter på komfuret.

Livet har lært mig, at:
- Man aldrig skal negligere begrebet "seksuel kemi". Det er misrøgt af sig selv.

Min drømmemand har flg. værdier og plusser:
- Humor. Jo mere sort og sær, des bedre.
- Et bredt og nuanceret menneskesyn.
- Gode underarme.
- Øjne der kan få mit hjerte til at springe et slag over.
- Pondus.
- Dyreven.
- Gode underarme.
- Social intelligens.
- Sødme.
- Temperament. (Ikke voldsomt, men han må godt kunne strække sin personlighed bredt over følelsesregistret.)
- Gode underarme.
- En penis.
- Tålmodighed.
- Pæne hænder.
- Gode underarme.

Jeg fatter ikke:
- Hvem fanden det er der køber de der vacuumpakkede "cheeseburgere" i køledisken?
- At Rema 1000 sælger planter. Mit blik fangede dette udenfor:



















Gad vide om:
- Lidl har set mig uden tøj på? Det kunne man fristes til at tro. I hvert fald når man ser det skilt, som lå henne ved deres trusser.
















Er faktisk:
- Glad igen. Og har fundet hverdagen igen.

Brækker mig en lille bitte smule over:
- Dem der vælger uddannelse og arbejde udelukkende efter prestige og indtjening. For de kan tage nok så fin en uddannelse, men hvis hjertet ikke er med, og hvis eneste drivkraft er penge, så er deres uddannelse ikke en skid værd.

Bliver aldrig:
- En kedelig konehusmor, som er bosat i et typisk slut 80'er/start-90'er rækkehus, m. husnummer der er udskåret i grimt træ, mere helfabrikata end ægte mad i skabene, dejansigt, Bilka-by-heart mentalitet, grimme reproduktioner af mainstream art, Herstal, sølvbryllups-Holmegaards-ting.

Er og bliver til gengæld:
- Tilfældig-crazy-boheme-uheldig-charmerende-hippie-casual-fordomsfuld-pruttende-speciel-freak.

Fordele ved at bo alene:
- Mindre rod.
- Færre at blive gnaven på, når der er rod.
- Bestemmer over tv'et.
- Bestemmer selv over indretning og nips.
- Kan ligge på tværs i sengen.
- Må godt savle over velsiddende politiuniform.
- Behøver ikke at skamme mig over "back-to-nature". Så længe ingen mand skal befamle mig, er der grønt lys. (Dog kun til hår stikker ud gennem strømpebuks)
- Må helt selv ordne vandlåsen. (Hur...fucking..raaaa)

Ulemper:
- Savner kærtegn. Helt vildt meget. Som i: Helt grotesk meget.
- Savner at forsvinde i et kys.
- Den lokale dildoshop er lukket.

Hvor fanden:
- Bliver mine parfumer af? De blev "shipped" d. 31. juli. Tænder af, hvis de er blevet nakket i tolden. Griske røvhuller, der ikke under folk små glæder i livet.