fredag den 10. oktober 2014

Battle of the ass

Ekstra Bladet har skudt deres primat konkurtrence i gang igen. Danmarks lækreste røv skal findes.

Jeg blev trist bare ved at klikke mig ind på deltagerne. Magter faktisk slet ikke at blive konfronteret med at bagdele kan være så velformede og faste. Tror jeg skal grave helt tilbage i mine forældres fotoalbums og finde et billede af mig selv som nyfødt for at kunne konstatere, at jeg også engang har haft halvmåner deromme.

Møgkællinger.


Men...så er det jo godt, at ens kritiske øje stadig er intakt. For helt ærligt; hvis jeg havde spændstighed deromme, så ville jeg godt nok også gå amok i lækre trusser. (Hvis jeg overhovedet gad at have nogen på. Ville sikkert stå foran spejlet konstant og nyde synet. I modsætning til nu, hvor jeg sørger for at bade i så varmt vand som muligt, så det alt for store spejl på badeværelset dugger helt til og derfor gør det umuligt at se noget som helst derinde, når jeg tørrer mig og tager tøj på).

Jeg ville i hvert fald ikke tage et par virkelig grimme g-streng på i en farve, som mest af alt ligner en fejlvask.
Og så ville jeg desuden godt nok sørge for at rydde op, inden jeg tog et butt-selfie og kylede det på en landsdækkende avis.


(Billede lånt fra ekstrabladet.dk)


Kæft en gang teenagerod. Og de trusser altså! Ligner et af mine hårelastikker. (Er sikkert heller ikke ret meget større).