onsdag den 28. august 2013

Klamme dyr eller blinde Rødhætte?

Da jeg fik fri fra arbejde, tog Uglen og jeg fornuftige sko på, og travede en tur. Vi gik på fortovet inde i byen, da en mand pludselig kørte ind til siden, rullede vinduet ned og sagde: "Skal I med?".


??

Nu skal jeg passe rigtig meget på med hvad jeg skriver...For jeg er jo nærsynet i en grad, som giver en muldvarp falkeblik. Og det kan da godt være, at jeg kendte ham, men bare ikke kunne stille skarpt m. øjnene. Men det jeg så, da jeg kiggede, var en mand m. et skæg, som fik ham til at ligne en hvalros. (Hvis jeg kender dig, og du læser med: Jeg mente det ikke! Det er mine øjne der er noget galt med)
Men han så skummel ud. Virkelig. Gammel og svedig. (Tror jeg) Og måske også lidt liderlig?
Og så bare hans kommentar: "Hva' så...skal I med derud af?".

Og så blev han bare holdende? Måske fordi han ventede på, at jeg skulle genkende ham. Eller måske fordi han havde travlt med hånden i buksen...Ingen ved det.
Men det er da træls, at man er så nærsynet, at man ikke kan tillade sig at brøle et "JEG BLEV FORULEMPET AF EN GAMMEL GRIS!"


Nå, dagens billede:

Aftensmaden. Sund og ekstremt mættende. Lidt grønt, lidt fersken og en majspandekage smurt m. pesto og chili, drysset m. forårsløg og hvidløg og fyldt m. oksekød og lidt fedtfattig (smagsløs) ost. Men det smagte helt fantastisk!