lørdag den 14. juli 2012

En kvinde af få ord.

Er hvad jeg er lige nu.
Har egentlig mange meninger der trænger til at blive luftet. Og endnu flere fordomme. Men må vente. Er træt.
Har haft voldsom hyggelig dag med familien. Og har ædt så meget brownie, at jeg sveder chokolade. Og lige nu gærer mine tarme og udsender prutter med mærkværdige lyde og en odeur, som spreder ondskab i trussen.

Abstinenser har været slemme. Men har formået at grine af dem. Sammen med brødre og deres koner. Og Gråstænkt. Som vist ikke tror jeg kan holde mit løfte. Men vil faktisk ikke lave et rygestop, som min far engang gjorde.
Hvor han bestemt IKKE røg længere, men hvor der kom røg ud af munden af ham, når han blev forstyrret i kælderen. Og hvor han blev spottet bag rattet i sin bil med munden og kabinen fuld af røg.

Burde smide mig ind på sofaen. Har lyst til at se klam gyser, men er i undertal.

Dagens "Hold så kæft for helvede", går til Hjemmeværnet, de tykke trælse dyr. Så stop dog for fanden med at brokke jer over, at jeg har fortalt sandheden om jer. Og accepter dog at en del af Danmarks befolkning faktisk griner af jer. For sidste gang: I er IKKE rigtige soldater! Få dog for fanden noget realitetssans.
Klynkehoveder. Pffft.


Ej, må vist ind og tage magten over fjernbetjeningen.