torsdag den 28. august 2014

Ode til mænd

Jeg har taget en push-up bh på i dag. Og måske er det derfor, at den seneste uges arrighed (rettet primært mod mændene), er fordampet lidt.
Hippebrysterne er blevet tøjret igen, og selv om jeg stadig bliver selvantændelig, når jeg oplever primatopførsel, så er det jo ikke sådan, at jeg hader mænd.

Så...

For at rette lidt op på kællingebalancen, skal dette indlæg være en hyldest til hankønnet og alt det jeg elsker ved dem.

¤ Jeres underarme. I glor sært på mig, når jeg udtrykker min fascination og glæde over den kropsdel, men lad mig forklare.
At stå og iagttage jer, når I arbejder med opsmøgede ærmer, er ren salighed. At se musklerne arbejde under huden - at se blodårerne - senerne - det tænder mig voldsomt meget. Det er én af jeres "mandeste" steder på kroppen. Og I er ikke klar over det. Hvilket gør det endnu mere sexet. Om der er hår eller ej, er underordnet. Don't care. En underarm er en underarm.
For mig er det så ultimativt maskulint, og ja - jeg må jo indrømme, at jeg ofte lusker mig til at stå og lure i smug, når nogen arbejder i nærheden af mig. Og sig det ikke til nogen, men jeg har nærmest lyst til at trække en pallefuld konservesglas ind i køkkenet på arbejdet og klage over, at jeg ikke kan åbne dem.
(Det er en af fordelene ved at være ene kvinde i dagligdagen på jobbet).

¤ Jeres stemmer. En blød mørk stemme tæt på mit øre, og jeg er solgt. For fanden - ikke at jeg tænder på rasende mænd. Slet ikke. (Med undtagelse af Gordon Ramsay). Men at høre temperament/passion i en mandestemme, gør et eller andet ved mig.


¤ Jeres umiddelbarhed og ligefremhed. Jeg kan godt lide, at man (som regel) får at vide med det samme, hvis man har jokket i spinaten og at reaktionen kommer her og nu - og ikke bliver syltet i flere måneder og hevet frem ved lejlighed. (Okay - inden I soler jer for meget i mine rosende stråler: Der ER undtagelser. Der ER mænd, som surmuler i 100 år. Men sådan generelt).

¤ I ser så skide sexede ud i hvide skjorter!

¤ Og hvis I topper den med en blazer, er I nærmest i mål.

¤ Jeres kæbelinjer er frække. Og rå. Og man har virkelig lyst til at smågnave og kysse over det hele.

¤ I dufter dejligt midt på halsen.

¤ Daggamle skægstubbe; ja tak!

¤ At ligge med hovedet på jeres brystkasse, er noget nært vidunderligt.

¤ Det bedste knus fra en mand, er når man er så lav, at man kan putte sig ind under hagen på jer med hovedet møflet ind mod brystkassen, mens jeres arme holder en fast og tæt.

¤ I er det eneste køn, der kan slippe (mere end godt) af sted med at rykke en i håret. (Grrr).

¤ Når I griner helt nede fra maven, forelsker man sig nærmest i jer.

¤ Når I holder øjenkontakten lige nøjagtig et par sekunder mere end normalt, bliver man lidt århhh.

¤ I har en pik.



P.S
Under min vej på billedsøgning, så jeg flg. billede. Og nu er jeg bare grebet af selvmedlidenhed.
Det billede er jo selvpineri.