fredag den 29. august 2014

Så kys mig dog for fanden

På sådan en regnfuld fredag, hvor hytten er total stille, fordi teenagerne er hos deres far i weekenden, og hvor jeg har tændt stearinlys i begge stuer, taget et langt varmt bad, slæbt tæpper med i sofaen og møflet puderne sammen til en perfekt rede og gjort klar til en meget doven fredag, så jeg kan være frisk til arbejde i morgen.....


Så....





....villle det simpelthen være vidunderligt, hvis man kunne kysse og nusse hele aftenen. Årh...mens regnen prikker på ruden og mens rødvinen var indenfor rækkevidde.
(Og hvad sker der for at jeg har fået topmadras til 6000,- og ikke engang kan bruge den til noget fornuftigt?)

Jeg trænger til det. Og meget i dag. Ekstra meget i dag. Bare at kunne krybe ind i en favn og nyde gensidig blødhed og ømhed.













..............