torsdag den 17. juli 2014

Oh my...tiden flyver i godt selskab

Er et år siden i dag, at jeg valgte singlelivet. Det er ret vildt, så hurtigt tiden går. Og hånden på hjertet; gud hvor jeg godt kan lide det. Er omgivet af dejlige mennesker i mit liv og er bare så meget gladere og mere mig.

Efter min seneste date, som på alle måder var katastrofal, har jeg valgt at dedikere resten af året til mig selv. Gider ikke søge online efter en mand. Orker det ikke. Gider ikke sætte tid af til det. Satser på at kærligheden finder mig på et eller andet tidspunkt.
Det er afslappende. (Og ja ja, jeg afviser ikke, at jeg stadig klynker om romantik herinde i perioder. Men sådan er jeg. Kvalmende romantisk og konstant med håbet om at blive elsket så inderligt, at mit hjerte får strækmærker. For selvfølgelig vil jeg gerne. Det er bare ikke altafgørende for at jeg kan føle mig glad. Jeg ved jo, at det kommer en dag.)
Men det er afslappende. Og det er vidunderligt at tænke på, at jeg har det første kys til gode. Det der helt vidunderlige øjeblik, hvor to ansigter nærmer sig hinanden og hvor alt omkring en går i stå og man er så meget til stede i nuet, at intensiteten nærmest føles varm på huden. Den der magiske følelse, som knalder ud i samtlige nerver i kroppen på en gang. Kæft, det er vidunderligt. Og jeg venter med glæde på det.
Og indtil ham den dejlige opdager at han bare slet ikke kan undvære mig i sit liv, hygger jeg mig.
Ret meget.

Status lige pt:

Møghygger. Har haft en skøn dag. Skønne mennesker. Søde mennesker. Og har knaldet hånden ned i en kniv.
Havde fået vendt knivene med det skarpe opad. Og ville trække et stik ud af stikkontakten. Som sad lidt fast. Så jeg rev til og hamrede højre fuckfinger frontalt ned i den eneste skarpe kniv jeg har. Med fuldt drøn.
Ser ikke godt ud. Er vist lidt dybt. Og gør usandsynligt ondt. Men har pakket lortet ind i plaster - (som overboen var leveringsdygtig i. Søde dejlige pige!) - og spiser et stykke kage fra overboen og drikker rosévin og fejrer, at jeg valgte så gennemført rigtigt for et år siden.

Og lytter til mit seneste musikcrush; Ed Sheeran. Og meget apropos med hvad jeg startede med at skrive, beskriver denne sang meget godt, hvad jeg har at se frem til, når jeg på et tidspunkt bliver ramt af den der kærlighed igen.

(Hvis du er på fra mobil, er det ikke sikkert, at den kan vises. Så daf lige på computeren. Den er voldsom smuk, den sang).