tirsdag den 15. juli 2014

Listehætte

Man ved, at man er ved at være helt nede i ferie-gear, når:
Man hellere vil spise sveskegrød og skyr til morgenmad, end at gå ud for at handle.

Men så er det jo godt, at:
Jeg har købt Kleenex toiletpapir.

Jeg bliver så træt af:
Folk der er påtagede politisk korrekte. Arhh men, hvor jeg da brækker mig langsomt over at se deres selvfede opslag på f.eks. Facebook. Specielt når man netop véd, at de er alt andet end korrekte bag overfladen. Hvornår bliver det moderne at bare være sig selv? På godt og ondt?

Skal aldrig nogensinde date en mand, som:
Starter med at sende underlivsbilleder. Det skriger langt væk af umodenhed og ynkelig desperation.
Og hvem fanden har også underlivsbilleder liggende på mobilen? Tal om at være lidt ynkelig.

Hvorfor fanden:
Sender TLC konstant "Smugspiserne"? Og er der virkelig et seer-marked for den slags lort?

Janteloven er noget fis, men:
Der er altid det berømte "men". Folk der lader deres succes stige dem til hovedet, er meget meget lidt charmerende. Ydmyghed har aldrig skadet nogen.

Hvordan kan det være:
- At det ofte er gifte mænd med hang til at flirte udenbyes, som råber højst op om hvor reelle de er?
Udvisker det dårlig samvittighed?
- At YouSee og deres "gratis film" ikke er blevet opdateret siden 1992?
- At Side-9 pigerne ser jobbet som Side-9 som noget meget eksklusivt, som kan gavne deres karriere?

Glæder mig til:
- At Sundhedssøn kommer hjem fra udlandet.
- På fredag.
- Genbrugshyggetur med bossen.
- Astihyggedag med brormand og tilbehør.
- Astihyggeaften med boss, chef og chefs kæreste.
- At være sammen med yndlings-AM. Har ikke set hende i mindst 80 år.

Gad vide:
Om mit bmi stiger, når jeg har fået fjernet al det hårde hud på fødderne? Gætter på, at min højde daler med et par cm. Dog burde min vægt samtidig dale med nogle hundrede gram.

Mænd der aldrig prutter, er:
Sippede og fimsede. Og oppustede.

Jehovas Vidner er faktisk:
Skide søde mennesker og samtidig de bedste kunder jeg har betjent.
Jeg vil da skide på deres tro. De må tro på hvad de vil. Og nej, jeg bryder mig ikke om visse dele af deres tro, men det ændrer ikke noget ved, at mange andre mennesker kunne lære en del af deres positive og smilende væsen.

Gad vide, om:
Det er en skjult agenda? Fra deres side?