søndag den 27. juli 2014

Listehætte - Volume: Irritationsmomenter

Irritationsmomenter level maks

- At min blære er a-menneske.

- Når folk ikke har respekt for aftaler.

- Toiletpapirsforbruget her i hytten.

- Omvendte Kirsten Gifteknive. Det er dem der gør alt for at deres venner ikke finder en kæreste.
I don't get it...hvorfor ønsker man ikke bare, at ens venner er lykkelige? Det er da en sølle opførsel.

- Naboer der propper affald i andres affaldscontainere.

- Folk der smasker.

- Og hamrer bestikket mod tænderne.
- Folk der trækker deres eget verdensbillede ned over hovedet på andre.

- Folk der ikke fatter ironi.

- Hundeejere med lorteproblemer.

- Homofober. Jeg brækker mig over dem. Man er edderrøvme mentalt forskruet, hvis man er frastødt af homoseksualitet.

- Bilister der ligger ned i førersædet. Fat dog, at I ser pisse åndssvage ud.

- Den der trend for tiden, hvor folk går til Ekstra Bladet, hvis nogen har kigget forkert på deres barn i Føtex eller hvis de på anden måde føler sig uretfærdigt behandlet i småtingsafdelingen - hvorefter klagen spreder sig viralt på Facebook.

- Sexunderskud.

- Rødhårede kvinder, der er gået i hak midt i pladen midt i nummeret "Jeg hader varmen".

- Huller i stræklagenet.

- Kombinationen af at hade hvordan hjemmet roder og sviner, samtidig med at man er så doven, at man er ligeglad.

- Kysunderskud.

- Lysten til at se en gyser, men ikke have nogen at se den med. (Okay indrømmet; også for at have en at putte sig ind til).

- Ørevoks.

- Prisen på pæne spisebordsstole.

- Den bombe der bliver ved med at sprænge inde i mit køleskab og mine køkkenskabe.

- Sexunderskud.