tirsdag den 13. maj 2014

I came in like a wrecking ball

Mrm...


Ser I, jeg har et stort tomt rum i kælderen. (Okay, tomt er så meget sagt. Der ligger vel sådan ca. 102 kg. rent vasketøj). Og i et andet rum i kælderen, hang der en ret stor reol på væggen. Faktisk en rumdeler, der var hængt op.

Jeg gad ikke bruge rummet længere, og jeg har planer om at indrette det ultimative tøjværelse. Så jeg skulle bruge reolen.

Bevæbnet med skruetrækker gik jeg i gang. Første skrue var ude på 30 sekunder.
Næste skrue gad ikke skrues. Gevindet var ødelagt, så skruetrækkeren fes bare rundt uden at gribe fat.
Forsøgte at spørge om hjælp på Facebook og fik også gode svar. Problemet er bare, at jeg ville have lortet ned nu. I dag. Og ikke i morgen eller senere.
Så jeg hentede det tunge skyts, og gik i gang med hammer og mini mejsel. Hvis skruen ikke gad at komme ud, kunne den da bare blive siddende. Sammen med ophængningshænglet. (Nej, det er ikke er ord, men I ved hvad det betyder).


Det lykkedes! Jeg gjorde det. Helt selv. Helt uden at ringe efter min far eller en god ven.

At jeg så ville blive fyret på stedet som håndværker, er en helt anden sag. Og at der så sidder lidt af reolen tilbage på væggen, er blot en detalje.

Og hullet i reolen kan altså dækkes ved at placere den med hullet ned mod gulvet.