fredag den 11. april 2014

Sære gamle liderlige mandsperson

Jeg har modtaget et brev...




Ja hvad nu Tænke-Tænke jo (smiler)Jeg en Sød og Kærlig og Tro Jeg er ERLIGHEDEN SELV og en Rolig Mand Jeg er den type Der er god ved andre Folk og nogle gange glemmer mig selv Bare de har det godt så bliver jeg glad Jeg er Livs nyder og elsker Naturen og Tænker med Hjertet Har begge ben på hjorden Jeg bliver kaldt (smily)Jeg træner 3-4 gange om ugen Det er ikke for at blive stor Men atletisk Så man kan følge med de unge.Jeg elsker Børn Jeg er lige som Magnet Når der er fæste hvor børn er med Så hvem hænger de på Ja mig Det er dejligt de gør jo en GLAD jeg er ikke nogen Fotomodel PYT det jeg har inden i mig gør mig smuk Alligevel Jeg tager tingen som det kommer Jeg har ikke været i et forhold i 2år nu JEG er klar nu Men ikke i PANIK jeg har været Tillært Tømre/Snedker og Gartner og KOK i ca.20år Jeg bryder mig ikke om Snobberi og Ego rø. Dem gider jeg ikke bruge min tid på Pussidt nok Har mine Tre sidste Forhold Ja (20år) Har været Skorpioner og det forhold Jeg går indtil nu skal man være to om tingen Jeg er ikke fejlfri og det er du heller ikke Det må man tage med Man lærer hele LIVET ja Livet er jo lige som at cykle hvis man ikke bliver ved med at Cykle så Vælter man (smiler) Det vil være Dejligt hvis du vil Skrive en besked et JA eller NEJ hvis jeg ikke er lige din tybe JEG glemte at skrive jeg er et Legebarn Det gør heller ikke noget at er Morgen grim (smiler) Penge er gode at have de kan også være roden til alt ondt pt. ikke i RKI (smiler) 

Jeg stiller ikke så store Krav og Kemien skal være der Det kan man kun hvis man mødes og det med HJERTER er kun begyndelsen Der er jo mange flere spørgsmål Jeg er god til at lytte SÅ det perfekte mats Ved man når man Mødes Hvis du kikker på min Profil så ved jeg om jeg er DIG og Læg en besked om Jeg er Dig et JA eller Nej er ikke svært at Skrive Mange Krammer fra Flem-Eriks og LADY OG VAGA BUNDEN <3 <3 <3Jeg kan godt lide la-læ- silke-kjoler-slapeaf tøj Men ikke nogen krav(smiler)<3 <3 <3 og vil du ikke være sød og spørge mig om noget så JEG kan komme i gang Selv om der er 5km eller 300km Så sider jeg ikke her og er KOLD i RØ.og hvis det er dig på ca.39 Skal du ikke lege med ens FØLELSER for så er du ikke moden nok i nu så fin dig noget Kuvøseguf i stedet og hvis du har mig i folden så har du mig hele livet KÆRLIG hilsner fra Flem-Eriks.og LADY og VAGABUNDEN<3 <3 <3og hvis du syndtes at jeg skal have længrer hår så krøller det Hvis du har APPELSIN HUD så har jeg en kur mod dette Men det gør heller ikke mig noget hvis du har det( SMILER) JA de SLÆTER en fordi man er Halv ordblind Jeg har taget 3 uddannelser NÆSTEN 4 Jeg mangler bare ca.40år i nu om livets GÅDER er villig til at lære noget NYT jeg glæder mig Hvis man ikke er tosset så er man hælder ikke NORMAL og jeg er den tybe der tager dig som du er PLADSMANGEL

Ja KVINDEN bestemmer jo OG jeg har også et forslag EKS.Man kan jo side ved vandet en lun Forårsdag/Sommer aften Med en kold flaske Vin og starinlys eller tænde et BÅL og håbe kemien er der så vi ses igen VIL du være sød og kærlig at skrive en besked om hvor jeg står det vil gøre det nemre for dig eller mig SÅ jeg ikke bliver ved med at skrive til dig (sur) Du kan jo altid vende tilbage hvis du fortryder (smiler) mange KRAMMER fra LAYDY OG VAGABUNDEN håber vi skal SES <3 <3 <3 Hvis du kun er til venskab så er jeg også her og man kan tage tingen derfra (smiler)<3 <3 <3 og jeg er fra SILKEBORG/JYDE så du skal ikke blive PAF hvis jeg Prutter om prisen SÅ får man jo også lidt sjovt på den KONTO (smiler)<3 <3 <3 DU kan se på den måde jeg skriver på uden Punktum og komma LIGE ud af landevejen FÅR sådan er jeg også som menneske JEG har ikke travlt herinde vi SES <3 <3 <3




................................................................................................................