søndag den 15. juli 2012

Rygestop - Dag 6.

Går bedre. Faktisk.
Eneste minus er øget prutaktivitet pga. alt det tyggegummi jeg æder. Lugter ikke længere af røg. Lugter tilgengæld af råd.
Kan også smage meget mere. Og så var det vel nok heldigt, at yndlingsnabo kiggede forbi med en bærepose fuld af kager fra bageren.
Seriøst; skal virkelig gå mange ture i næste uge. Og cykle.

Nå...men temperamentet er lidt iltert. Og lige nu sidder jeg faktisk og koger over de spader, som da lige skal komme med deres bedrevidende kommentarer omkring den tragiske ulykke med de tre piger.
Gud hvor gør det ondt i hjertet at læse om.
Men som altid, så kommer de der bagkloge idioter med deres stikpiller. "Jaeehh, men forældrene burde jo slet ikke have ladet deres piger lege ved de halmballer. DET ville jeg ALDRIG have ladet mine børn gøre".
Nej? Tillykke, din nar. Har du det bedre med dig selv nu? Dit fejlfrie trælse menneske. Føles det godt sådan lige at sende en stikpille afsted til nogle mennesker, som har mistet en stor del af deres samlede livskvalitet?


Nå...jeg har et andet irritationsmoment. Cykelryttere, som tror de befinder sig på de franske veje i et eller andet kedeligt cykelløb. (Se, jeg kan cykle hurtigt! Øj, det kan jeg også!)
De placerer sig to-tre på stribe på landevejene, og er egentlig skide ligeglade med at der ligesom er biler der skal forbi.
Kan ikke klare dem! Så jeg placerer mig altid bag dem og presser hornet i bund, til de trækker ind til siden. (HVIS de da gør det) Hvis ikke det var fordi øjne ikke længere ser som en falk, ville jeg overhale dem, samtidig med at jeg ville forsøge at presse dem ned i grøftekanten. Men stoler ikke nok på styrken i glassene.

Havde sær drøm i nat. Drømte at jeg hævede penge i hæveautomat, og pludselig havde jeg en saldo på 22.000,- Så gik ind i bank og fik det undersøgt, og det viste sig at det åbenbart var muslimer der havde overført penge til mig, fordi de ville stjæle fra mig. (Ja, det giver jo god mening).
Inden jeg fik set mig om, stod jeg i et lokale bag i banken, og skulle medvirke i reklamespot kun iført trusser og gul t-shirt i skinnende materiale.

(???)

Hov forresten...Trinny og Susanna kommer til Danmark. De britiske modeduller, som giver make-overs til mennesker med overvægt og dårlig smag.
Så jeg har tilmeldt mig. Håber da at komme til audition. Har vedhæftet billede som burde kunne give medlidenhedspoint.
Under hobbies, skrev jeg at jeg var blogger. Er jeg jo også. Men med mindre man er Bitterfissen eller Maren eller andre fede bloggere, så bliver man nok ikke valgt pga. det.
Så jeg satser på virkelig uheldigt selvudslettende billede.