søndag den 6. april 2014

Danmarks mest eftertragtede mand

...er netop blevet fundet/kåret.

Og prisen gik til: Nicklas Pedersen. (Åbenbart en fodboldspiller...googlede jeg mig frem til). Men lad mig da kigge på den mand...





...................................................?


Danmarks mest eftertragtede mand?



Mand?


Undskyld, men har afstemningen ligget inde på ViUnge? Eller på intranettet på div. folkeskoler?
Bevares, grim er han ikke. Men beklager, der er sgu ikke meget mand over ham. Han er en prettyboy. En fyr. En voksen dreng.
Men at kalde ham Danmarks mest eftertragtede mand?

Ehh?

Jeg har langt bedre bud på hvem der kunne bære den titel i stedet.


Thomas Blachman: 




Troels Lyby:



Nikolaj Lie Kaas:



Adam Price:



Thomas W. Gabrielsson (Ja ja, han er oprindelig svensk, men han bor i Danmark. Og gudskelov for det. Ej men....årh)



Jeg kunne blive ved med at finde bedre eksempler end Nicklas Pedersen. Men stopper bare her. Thomas W. Gabrielsson peaker alligevel glimrende som rosinen i pølseenden. 
Mandigt ansigtsform . lækkert kæbeparti - og (åh suk) - det hår altså. Han oser af mand. Og så har han pondus. 

Ja tak.