søndag den 6. april 2014

Årh ja - mrrmm ja ja jaaaaarrrrhhh...årrhhh....jajajajajajajaja





Jeg har fået massage. Den lækreste massage nogensinde! Jeg sværger; det er næsten bedre end sex.
Fantastisk firmafryns. Jeg er dybt forelsket i velvære. Jeg er salig. Jeg er afslappet.

Var ellers lidt grmpf, inden jeg tog af sted. Fordi jeg er lidt blufærdig, og ikke helt kunne forholde mig til, at han (massøren) kun plejer at se mig i kokkejakke. Og at han nu skulle se mere.
Men...fuck det! Om jeg så skulle smide al tøjet, så gjorde jeg det for at få sådan en gang massage! Den mand ved hvad han laver.

Skulle virkelig anstrenge mig for ikke at lave nydelyde imens. Men for fanden, det var sååååå godt.

Jeg føler mig næsten tilfredsstillet. Rent åndeligt. Og da han sagde, at det var ret slemt med mine muskelspændinger og at det krævede flere gange før det var løsnet, kunne jeg have kysset ham. Aldrig før har jeg hilst skavanker så meget velkommen. Var tæt på at bryde ud i en listig lille Rick Astley.



Glæder mig til næste gang!