lørdag den 5. april 2014

Løbetidshætte









Hold nu kæft, det er lækkert!




Er faktisk tæt på, at underarme i det outfit stikker underarme i politiuniform. Jamen...jeg mener; der er kraft i de arme der! Det er ikke sådan nogle fimsede revisor underarme. 

Gad godt at gnave lidt i dem. Også i dem. 





Nå...men....jeg har været aktiv i dag. Har gjort klar til at læsse anhænger i morgen. 
Er faktisk lidt pinligt, når man står og kigger ude på terrandaen. Alt det lort jeg har fået møflet sammen derude. 
Og var jo ligesom nødt til at pakke lortet om, fordi magtliderlige Kong Skrald ude på lossepladsen ikke modtager sorte sække.

Skide racist.

Men det bliver godt. Skal vist bestikke chef og boss med noget godt, og så låne firmabilen, så jeg kan tage på genbrugsjagt. 
Vil køre fransk-tema (Mijauuuww) derude. Så skal have fundet rundt bord og nogle stole, som jeg kan male slidt hvid. Og en masse krukker til grønne planter. Og lanterner. Og blomstrede puder. I sarte farver, of course. Og tæpper. Og et hvidt bord, hvor jeg kan have en masse blomster stående i semi-rustne bøtter. Og en retro transistorradio. 

Kommer til at bo derude til sommer! 



Om morgenen med kaffe og aviser. Om eftermiddagen med isvand, jordbær, meloner (både de spiselige og dem i bh'en) og bøger. Og om aftenen med kaffe. Og vin. Masser af rødvin på lune sommeraftener! 

Der blev jeg da vist lige lidt forelsket...

Gad vide om man kan få en eller anden til at bygge sådan en her? Med jernkæder i stedet for tynde reb. Selvfølgelig.