tirsdag den 21. januar 2014

Rødhættes ABC

Ganske inspireret af tåbelige mænd, som laver en abc-profiltekst på deres datingprofil, falder jeg nu selv ned på samme tåbelige niveau.
Men jeg skal virkelig tisse. Helt voldsomt. Og Uglen er under bruseren, så de næste 47 min. er ren overlevelsestaktik, indtil jeg kan komme ud og give efter.

A: Argh men for fanden, overvejer at tisse i håndvasken i køkkenet. Afløbet er alligevel stoppet. Måske det ville kunne få proppen til at flygte?

B: Blæren får snart strækmærker.

C: Cognac smager godt på en vinterfrost dag.

D: Det var da lige godt utroligt, som hun får vasket sig i bund derude!

E: Elefanter har garanteret store dejlige blærer.

F: For fanden...nu skred Sundhedssøn derud. Var jo bare nede i kælderen i 30 sekunder for at tjekke vaskemaskinen, fordi den lød som om den var ved at eksplodere.

G: Godt nok træls...

H: Hvor meget koster et tørkloset mon?

I: I guder...hvor hygiejniske kan de unger da blive?

J: Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive her.

K: Kusse er et virkelig grimt ord. Hvorfor bruger nogen det? Lyder som noget der er ret gabende stort og behåret.

L: Ligger på maven nu og forsøger at skabe luft mellem mave og madras,  så blære kan blive vægtløs. Kræver nærmest en rokopude under bryst og lår.

M: Møgirriterende, at uanset hvor sundt og varieret man spiser, så overfalder sukkertrangen en, med det samme man har spist aftensmad. Hvad fanden sker der for det? Overvejer at æde noget kagekrymmel. Kan da ikke indeholde ret mange kalorier. Vejer vel kun 12 gram?

N: Nå...skulle man tisse i carporten?

O: Orgasmer burde kunne leveres i pilleform. Til de dovne singler. Ohh, en overdosis man kunne få kylet ned i svælget.

P: PAUSE. Toilettet er frit!!!

Q: "Qvinde"...seriøst, dem der skriver det, burde virkelig have kappet samtlige fingre af.
Er garanteret de samme tåber, som insisterer på, at nogen kan være "erotisk buttet".

R: Rød brie smager ikke af sæd. Just saying.

S: Sex. [Substantiv, fælleskøn. Seksuel samkvem mellem mennesker med det formål at opnå seksuel nydelse. Ofte samleje. Men kun for de heldige svin]

T: Tissetrang er afløst af prutter. Skal da lige love for, at der er fri passage.

U: Uhhh, der er Kahlua til firmafesten. Det står ligefrem på invitationen. Skal have masser af knust is hjemme. Jeg er SÅ klar.

(Bobler: underarme - giv mig underarme).

V: Vil dog stadig arbejde på at jeg ikke ender omkring en pæl. Altså...en træpæl. Og nej, mine tanker er slet ikke på afveje lige nu.

W: WC. Ethvert hjem bør have et pr. person i husstanden.

X: Xenofil er en person, der er begejstret for alt, hvad der er fremmed.
(Min eks. kæreste f.eks.)

Y: "Your order has been shipped", er min yndlingssætning, når jeg modtager mails.

Z: Zoofili er at blive seksuelt tiltrukket af f. eks. en lama. Eller et lille stramt grisenumsehul. (Edderrøvme sygt. Vil vædde med, at der render lidt for mange landmænd rundt derude med grisefisse på samvittigheden).

Æ: Æg giver mig diarré efter galdeoperation.

Ø: Øv for et lorteindlæg.

Å: Århhhh....så nåede jeg vil vejs ende.

Og nu skal jeg tisse igen.