torsdag den 16. januar 2014

Hun får for lidt

...når en pervers, men uskyldig hændelse på jobbet, er det bedste sex, jeg har fået i et stykke tid.

Startede helt harmløst ved at jeg spurgte, om jeg måtte flytte en kasse med kyllingebryst, eller om det var meningen, at den skulle stå og skamme sig der.
Hvilket udviklede sig til at kyllingerne havde været ssslemme, at de skulle sssstraffes, at de skulle kunne mærke at de blev sssstraffet. Og at de skulle have smæk på inderlårene af noget bacon.

Og det satte jo så en tankevirksomhed uden lige i gang hos mig, hvorefter jeg nærmest gik hjem med fornemmelsen af: "Var det også godt for dig skat?"

I guder... Der er ikke meget Stødhætte i mig. Intet Pulhætte. Nada Honkydonkyhætte. Zero Fuckhætte. Keine Blowhætte.

Men så er det altid noget, at jeg har masser af kaffe i huset og i kruset.