tirsdag den 14. januar 2014

Federøvspassernarpikmøgører

Nu kan det simpelthen være nok. Gik i seng med den varme tanke om, at jeg pga. senere mødetid i dag, kunne sove længere end jeg plejer.

Som om!

Kl. kvalme blev jeg vækket af Danmarks mest irriterende folkefærd (næstefter hjemmeværnet): Håndværkerene!
Som er så primitivt udviklede, at det er en umulighed for dem at tænke på andre, og bare komme i stilhed. (Deja-vu).

Kl. "Tager I pis på mig", ankom de. Og steg råbende og skrigende ud af deres beskidte grimme bil. Lød som en flok fodboldidioter.
Gætter på, at de har mursten i ørene eller isoleringshalløjsa. For de kunne kun tale sammen ved at bræge højt til hinanden.

Lidt efter slap deres ordforråd op, og de gik over til at tale på det sprog, som matcher deres sociale intelligens: Nemlig ved at bøvse højt og længe. Hvilket udløste latterbrøl fra de andre.
Jamen for fanden, det siger jo bare alt om dem!

Og som klovn-der-får-flødeskumskage-i-hovedet-i-cirkus, fuldendte de med verdens mest irriterende cementblander, som efter lyden at dømme, er noget Hitler glemte at tage med hjem.
Det gamle lort knagede så højt, at primaterne selvfølgelig blev nødt til at råbe endnu højere.

Jeg hader dem!!! Egoistiske folkefærd. Lettere tilbagestående egoistiske narrøvseksistenser.

Gad vide om de alle kan være i cementblanderen?