fredag den 22. november 2013

!!-Hrmpf-!!

Nej. Bare nej!

Kl. er 01:17 as we speak. Vækkeuret ringer om under fem timer.

Hvem skal man kneppe for at få noget søvn!?

Ej, men ved da godt, at middagslur der varede hele eftermiddagen nok ikke var smart. Men for fanden, jeg blev udmattet efter længere session på toilettet.
Skal ligesom arbejde en del timer i morgen. Okay? Har brug for søvn.

Men er på ingen måde træt. Overhovedet. Ikke det der ligner. Crap!

Seriøst, hvad er det for noget fis, at sovepiller kræver recept?

Hvad skal jeg lave?

Står op og ryger...

"Jamen Rødhætte, cigaretter er en stimulans."

Det vil jeg skide på! Skal sgu da lave et eller andet.

Kæft der er stille udenfor. Og inde. Huset siger mærkelige lyde...

01:30
Kan ikke finde ud af om det er mine tarme eller om det er køleskabet.

01:33
Er tilbage i sengen. Forsøger at skabe illusion om at ligge i ske ved at forme den ene dyne som en krop.
Går ikke så godt.

Fire timer og 25 min. til jeg skal op.

Det var tarmene der gav lyde.

Hvornår kan det betale sig at droppe søvnen?
Hvis jeg nu falder i søvn inden kl. er to, går det så ikke? Sov trods alt fire timer og fyrre minutter på forskud i eftermiddags.

01:42
Bliver nødt til at prøve.

Bliver verdens sureste kost om få timer...Egentlig underligt at tænke på.