onsdag den 20. november 2013

Den bedste tid er sammen med dig



Det er virkelig en af de bedste tidspunkter på døgnet. Når man inden sengetid, trisser ud på badeværelset, tænder stearinlys, fyrer op for gulvvarmen, tænder radioen, smider tøjet og skynder sig ind i brusekabinen, inden man møder sit eget spejlbillede, tænder for vandet og arrrrrrrrhhhhh. Mrmm!

Jeg elsker det! Shampoo, balsam, hårkur, shaver...den får ikke for lidt. Ligner en der er blevet rullet i en hindbærbusk, når jeg er færdig, fordi vandet simpelthen ikke kan blive varmt nok. Og jeg synger så meget med på sangene, at overboen sikkert ønsker, at jeg drukner under strålerne.

Men jeg elsker det!





(Havde engang en badeand. Lortet rustede. (Ja, det var en anden version). Seriøst, hvor ironisk er det?)




Det eneste der kan ødelægge et godt brusebad, er: