mandag den 7. oktober 2013

Ved I hvad der er rigtig træls?

Det er at lægge sig i sengen, mosle sig godt ned mellem dyner og puder, finde yndlingsstillingen.

Og mærke trykket på blæren.

For fanden altså...kan jo lige så godt rejse mig med det samme. Selv om jeg ikke orker det. Ellers ender det vel bare med, at jeg falder i søvn og drømmer, at jeg tisser. Hader når det sker.

Sådan...fik sneget mig ud og tilbage. Uden at støde på Uglen undervejs. Ville ikke være til at bære.
Tiden er ligesom løbet fra dengang, hvor mine børn måtte se mig i undertøj. (Nej, jeg er ikke så stilbevidst, at det kaldes lingeri her i hytten).

Noget andet der også er træls, det er det lortespil til Candy Crush.
Mens alle jeg kender befinder sig på level 200+, har jeg siddet fast på level 30 i to uger.
Giver jeg op?

Nej.

Jeg køber hjælpemidler... Jesus altså...Det startede med, at jeg kun ville bruge syv kroner på tre kugler med farveknaster på.
Men så var det, at mine kreditkortoplysninger åbenbart blev husket. Og så røg der lige lidt konfekt-dimser med. Og nogle farvede fisk. Og en slikkepind.

Et skide spil!

Har slettet kreditkort-tilslutningen igen. Ved bare, at det ender galt. Ligesom dengang, hvor jeg blev afhængig af Farm Town, og endte med at bruge penge på det jeg ønskede mig mest:

En lade og en mejetærsker.