mandag den 19. august 2013

Sextrick, man skal prøve

Den liste fandt jeg lige...Lad os kigge på den.

En tunge af is. Put en isterning i munden, inden oralsex.
Okay...Intet problem. Men er det okay, hvis man holder den mellem fingrene i stedet? Altså...I ved...isninger i tænderne kan godt blive ubehageligt i længden.

Sex på skinner. Hav sex på toilettet i et tog.
Okay...Nej! Har I set toiletterne derinde? Vil da nok lige vædde m., at man redder sig en gang fnat eller svamp sådan et sted.

Nummerleg
Der troede du lige, det skulle handle om analsex, hva'? Snydt igen. I stedet skal du forbi en sexbutik og købe chokolade-bodypaint med tilhørende pensel. Mal numre på din krop, så manden ved, i hvilken rækkefølge han skal nærme sig dig.
Godt nok har jeg en del hud, men.,..

Sex i vand.
Men hvor? Altså, jeg afviser det ikke. Men det skal edderhugme ikke være et sted, hvor børnene tisser i vandet!

Beskidt snak.
Ja tak.

Trekant.
Deler ikke.

Is-dildo. Du skal bruge et paprør fra en køkkenrulle, noget tape og et kondom UDEN sæddræbende creme. Rul kondomet ud og hejs det ned i paprøret. Kræng kanten af kondomet ud over paprørets kant, og fastgør kondomet med tape. Fyld derefter kondomet med vand, og stil det oprejst i fryseren, indtil vandet er helt frosset. Fjern så paprøret, og bind knude på kondomet, så der ikke siver vand ud, når det smelter. vupti, så har du en is-dildo. Husk at give den en tur under den kolde hane, så den ikke sidder fast 
Og den skal proppes hvor?! Ej altså...godt nok er jeg hverken sart eller noget der ligner. Men hold nu kæft...Så skal I dælme se en kvinde lave knibeøvelser.

Sex på jobbet.
I walk-in-fryseren? På bordet? På gasblusset? På kasseapparatet? Inde i opvaskeren? Præcisér!

Éngangsknald.
Har vi ikke alle været der?

Håndjern og andre spændemidler.
...........ect ect.

Sex foran et spejl.
Hell no! Altså...nej! Bare nej! Kan under ingen omstændigheder noget som helst, hvis jeg skal kigge på min krop i sære og ikke-flatterende vinkler. Det lader jeg manden om. Det er rigeligt at hans øjne skal lide.