tirsdag den 20. august 2013

Møflehætte

Jeg ved ikke helt hvad der foregår i min seng om natten.
Det starter ellers fint m. at jeg ligger normalt. M. to dyner over mig, og m. hovedet omsluttet og krammet af 3. dyne. Men så vågner jeg midt på natten...M. kropstemperatur på 21 grader, begge dyner på gulvet ved fodenden og liggende nederst i sengen m. benene liggende ned på gulvet. Sådan...støttende/dinglende.

??

Overvejer at sætte overvågning på. For gad ærligt talt godt at se, hvordan jeg får møflet mig ned i den anden ende.

Problemet er bare, at jeg ligger m. åbne vinduer. Og nu føles det egentlig som om, at halsen lukker sig mere og mere sammen. (Og hvordan kan det være, at når man har ondt i halsen, så synker man 18 gange så meget, som man ellers normalt ville gøre det?)
Min stemme lyder sær. (Særere end den plejer). Som om jeg har hældt en bøtte bagepulver ned i halsen.

Nå...

Mens jeg venter på, at jeg kan tillade mig at gå i seng, kan jeg da snuppe mig en liste:

Dagens optur:
- Der er blevet sat penge ind på min konto. Boligsikring er gået igennem. Weeee.
- Hytten ligner ikke en naturkatastrofe.
- Cykeltur op ad bakke var slet ikke hård. (Halløj! Det går fremad)
- Strepsils.
- Man kan se "Rita" på Netflix.


Dagens nedtur:
- Parfumer stadig ikke ankommet. Ved nu, at spasserpostbud har leveret den til den forkerte. (Hvor svært kan det være?!?!)
- Har fået set samtlige episoder af "Orange is the new black", og føler mig tom nu. Savner dem. Gad vide hvad de laver? (Altså...hvis serien nu ikke var fiktiv).
- Der kommer først en sæson 2 i 2014.

Dagens "what the fuck?":
Mand m. testikler der vejer 63 kg!
Ej, men...det er jo skrækkeligt. En penis på 2,5 cm?

Dagens "Gud hvor jeg glæder mig":
- Til veninde og jeg skal have hyggeaften m. alkohol og så meget latter, at maven går i kramper. Vi er gode til det, hende og jeg.  Og uanset hvor træls tingene kan være, så forsvinder alle vores problemer midlertidigt, når vi m. en promille på 1,9 lytter til Gloria Gaynor og Barry Manilow.

Corny? Måske...Muligvis. Men det er fedt. Og befriende. Og vi elsker det.

Dagens fedeste billede: