lørdag den 17. august 2013

Mein Gott

Nå...hold nu kæft.

Kom hjem i går, og læste, at den lokale radio stopper. At de har sparet skidtet væk. M. væederns dårligste undskyldning:
"Vi mener, at lyttere i Silkeborg og Herning vil høre det samme musik. Derfor sender vi kun fra Herning fra efteråret".

Ehhh? Sammenlign aldrig Herning m. Silkeborg. Biiiiiig difference! Jeg tror næppe, at vi hører det samme. De hører vel mere Big Fat Snake, PS12 og lign.
Desuden handler det ikke en skid om musikken. Det handler om værterne! Som leverer noget fantastisk for lokalsamfundet.
Men lad os da lukke en velfungerende radio. Jo jo. Og samtidig forære spasserfodboldholdet et nyt stadion...De kan jo for fanden knap nok binde snørebåndene i deres støvler. Vil vædde m. de har velcro i dem.

Nå, men det skrev jeg en lang sur trist klumme om, og sendte ind. Og så blev jeg ringet op af redaktionschef...noget. De kunne ikke bringe den. Af grunde, som vel nærmest ikke engang må skrive her.
Dét havde jeg sgu ikke regnet m. At blive censureret pga. så lidt?  Så nu må jeg pænt finde et andet emne, som kan tåle dagens lys i avisen.

Men så var det, at jeg i aftes faldt i snak m. yndlingsradiovært. Og dét var fandeme hyggeligt. Tror kl. blev tæt på 03:00, og at der var hældt pænt mange øl og glas m. rødvin ned, før det blev sengetid.
Vil sgu da ikke undvære ham i radioen! Fik jeg pointeret. Hvorefter jeg tilbød, at min kælder saaaaagtens kunne blive til radiostation.

Det kunne den da også! Radio Rødhætte. Det klinger godt.

Og så tilbød jeg vist også at lægge hus til et brag af en afslutningsfest.


Men skide hyggeligt! Og hele hovedpinen værd i dag.