tirsdag den 16. juli 2013

Sommerferie - Dag 2

Har voldsomt travlt.

M. at rende på toilettet. Sgu da belastende. Ville ellers i IKEA i dag. Men der er ligesom om, at turen ikke ville være forbundet m. samme glæde og forventning, hvis det indebærer, at jeg skal lave knibeøvelser m. ringmusklen.

Dagens optur:
- Sov til klokken 10!
- Morgenkaffe på terrandaen.

Dagens nedtur:
- Toiletbesøg x 5. (And still counting)
- Har glemt at købe mælk. Frisk mælk. Har til gengæld ikke mindre end 2½ liter "over-sidste-salgsdato" stående på køl.

Dagens spontane indfald:
- Den lokale radio søgte et sted at sende fra torsdag formiddag. Har tilbudt dem at komme her.

Det indebærer:
- En total oprydning og rengøring. Og et par forlængerledninger.

Men:
- De kommer så nok heller ikke. Andre end mig har været ude m. invitationer. Så behøver nok ikke fræse ud og investere i 12 liter Ajax sådan lige m. det samme.

Dagens ultimative ydmygelse:
- Sad på madras og puder på terrandaen, og da jeg skulle rejse mig, fik hjernen en spontan idé.
"Kom så tykke...nu rejser vi os lige uden af bruge armene til at støtte med. Vis hvad dine benmuskler kan. Nu laver vi lige en Squat, nu hvor vi alligevel ER på vej op".

......gik dårligt. Nåede halvt op. Så låste benene, og jeg sad i skovskiderstilling og dinglede et par sekunder, hvorefter jeg bragede bagover og ned i madrassen.