onsdag den 17. juli 2013

Djurs Sommerland vs. Rødhætte

Vi skal tidligt op i morgen. Destination: Djurs Sommerland.

Har traditionen tro været på You Tube for at tjekke videoer m. forlystelser.
Og kan hermed konstatere, at jeg skal gå så meget amok m. at grave efter guld og køre ræs i trafikskolen. For det er sådan set nok det eneste jeg tør.

Fasten your seat belts.

Har set videoer af:

- Piraten.
No way in hell, at jeg sætter mig op i den. Ville m. garanti skide i bukserne.

- Juvelen.
Aldrig i livet. Kommer sikkert til at svede så meget af angst, at jeg glider ud af den. Svup.

- Rutchebaner m. vand.
Niks. Magter ikke, hvis kjole klæber til krop bagefter. Kommer til at ligne en overvægtig søløve.

Og sådan bliver det ved.
Beklager. Jeg ville ønske jeg turde samtlige forlystelser, men sådan hænger landet ikke sammen.
Ved bare på forhånd, at G. vil plage og forsøge at overtale mig.
Magter det ikke rigtig. Det er vel okay at være bange for nogle ting? (G. er f.eks. bange for at smage nye madretter, og tvinger det jo ikke ned i halsen på ham. Same shit)

Men overvejer lidt at spørge, om han så vil tørre mig, når jeg har spredt uanede mængder fæces over det hele, fordi mave ikke tålte g-påvirkning?

Gad vide, om de har indført rygeforbud? Ligesom Legoland?
Garanteret. Fuckhoveder.