søndag den 7. juli 2013

Hedehætte

Fuck, hvor er det varmt. Ligger på sofaen i noget, som meget vel kan betegnes som omvendt fosterstilling, og er klam over det hele.
Måske derfor, at de lede fluer sværmer om mig konstant. Opmærksomhedskrævende små svin. Flyvende Jehovas Vidner.

Højre fod er deform efter myg har booket den som All you can eat.
Og møgfluerne driver mig til vanvid. Ligger og udtænker henrettelsesmetoder.

1: Fange dem i et glas, og lade dem dø af iltmangel.

2: Fange en i hånden og tabe den på tændt kogeplade.

3: Hive vingerne af den. Og benene på højre side.

4: Kvæle den. (Kan man overhovedet det? Har de et vejrtrækningssystem? Er sgu ikke Poul Thomsen).

5: Begrave dem levende i en hundelort. Må da være en drømmedød.

Og ja, meget mulig, at jeg er en sadistisk satan lige nu. Men magter ikke de møgdyr. Så kan de da skride udenfor. Det er jo et lortemekka ude på fortovene, eftersom visse hundeejere ikke mener, at de skal samle op efter deres pelstot.

Er vist bare gnaven. Og varmetræt. Og glemte at købe Lotto i går, så kan ikke engang planlægge "Flugtaktion Danmark" rejse.
Gad ellers godt... Ku' godt... 

Sydfrankrig, Italien, Spanien eller Grækenland.
Og allerhelst Dixieland... Ku' godt. Ville godt. Må jeg indrømme.

Nå, hvad skal jeg lave? Terrandaen er varmere end et drivhus. Så det er udelukket.
Gad godt besøge veninde. Men må jeg køre bil nu?

Ja? Ikke? Stoppede jo m. at indtage alkohol for 22 timer siden?

Kunne også smide mig ind i sengen m. computeren og dedikere mig selv til Netflix?