søndag den 7. juli 2013

Behhhh

Tja, klokken er 10:20 og jeg skal under ingen omstændigheder have hovedet ned. At dømme efter krops tilstand, er der stadig promiller i blodet.
Og når man allerede får tømmermænd, inden man falder i søvn, så ved man, at det har været en skøn aften.

Og det var det. Godt nok.

Blev hentet af bossen i går, og retningen blev sat mod chefen og hendes kæreste. Det var sidstnævnte der skulle fejres m. surprise party.

Og han blev surpriset. Det samme gjorde min bryster. For ja, selvfølgelig blandede de sig i festlighederne. Midt under hygge på terrassen, spottede jeg et stykke metal af en art mellem brysterne.
Det var bøjle fra bh'en, som åbenbart ikke gad tage det tunge læs længere.
Jamen, bare fedt. Virkelig. Så er det ligesom om, at høje hæle, pænt hår og fin make-up kan være ligemeget, når der stikker et stykke metal op mellem brysterne.

Masser af vin, bobler, øl, hygge, mad, hygge, bål og timer senere, startede hjemturen. Som nok sådan cirka er noget af det sjoveste jeg længe har deltaget i.
Bossen og mig. Begge stinkende fulde. Gætter på, at vi skød en topfart på 1 km/t. Halvanden, når det gik ned af bakke.
Og igen viste jeg mig fra min mest charmerende side. Endnu engang beviste jeg, at jeg aldrig bliver elegant eller stilfuld.
For selvfølgelig blev hofter og leggings uvenner. Og så bestemte leggings sig for at skride. Mod syd.
Men bortset fra sær gangart og bortset fra min hånd, som desperat klamrede sig til elastikkant for at holde underbenklæder oppe, var jeg nu meget charmerende.

Og så var det, at vi mødte en Shell. Og fik underholdt samtlige mennesker derinde.  I hvert fald os selv. Og m. fransk hotdog, en pakke cigaretter, en flaske Pepsi Twist og en flaske vand, forlod vi biksen m. retning mod forhøjet fortovskant. Jeg havde hænderne fulde, og glemte derfor alt om underbenklæder.

Som så hang nede om anklerne på mig. Charmetrold er mit mellemnavn.

Men sjovt, det var det. Mildt sagt.

Men hvis jeg nu havde skrevet flg.  i starten af indlægget:

"Jeg var til fest i går m. min chef og boss. Da jeg kom hjem, manglede jeg bøjlen i min bh, og jeg havde heller ikke bukser på. Til gengæld gav bossen en pølse på hjemturen"

...så kunne man godt komme til at tænke på noget andet. Ikke?

Nå, jeg har travlt. Har en cola der venter på mig.