torsdag den 6. juni 2013

Mens G. ser skodprogrammer

Har smidt mig i sofaen. Alt for sent til at kunne tillade mig at tage magten over fjernbetjeningen. Så nu ser vi noget om biler og værktøj.
Halleluja.

Var ellers ude at vende på terrandaen. Men i nabobaggården sidder der tre blondiner, der holder krisemøde. Om en fjerde veninde. Som åbenbart er en ko.
Og som er rigtig træls.
Endte m. at gå ind. Følte at jeg sad og lyttede. Og nåede faktisk at sidde og blive irriteret på den gås, som de talte om.
Så ved man bare, at man mangler indhold i sit liv.

Dagens højdepunkt:
Blev stoppet af politiet. Og skulle blæse i alkotest. Hele to velsiddende uniformer på en gang.
Namnam.

Dagens ehhh:
Bluse var blevet trukket ned af sikkerhedssele. Bryster kiggede nysgerrigt ud.

Dagens stof til eftertanke:
Hvorfor blev alle dem foran mig ikke vinket ind til siden?
Betyder det, at jeg ser fordrukken ud?

Antal tudeture i dag:
En. (Det går fremad)

Antal minutter af nus:
0.

Antal gange det lykkedes mig at fare vild og køre forkert m. tændt GPS i firmabilen:
3.