torsdag den 27. juni 2013

Familien (dum) Plum

Hvad sker der lige for tørklædekonens søn? Ja, jeg taler om Camilla Plum. Kvinden, som uden skrupler, står foran snurrende kameraer, og parterer et svin, samtidig m. at hun laver håndæltet bolledej m. sine knap så vasket hænder, mens hendes hår hænger og flagrer faretruende tæt på dejen.

Så har hendes sære søn da lige slagtet familiens pony. På en strand. Fordi den en dag gik ind i Camillas køkken, og åd noget frugt.

Undskyld...men hvorfor? Ret mig hvis jeg tager fejl, men er hele hendes hytte ikke en zoo?
Mener da bestemt, at jeg engang har set en kat vade hen over køkkenbordet midt i madlavningen? Foran snurrende kameraer.

Kan nu ellers godt lide hende. Men der er sgu da gået noget galt under gødningen af sønnen.
Har hele familien levet under en sten? Sidst var det vist et æsel de slagtede og åd. Denne gang en pony.
Guderne skal vide, hvad de ellers har taget livet af? Derude på gården.

Har egentlig altid haft lidt ondt af hendes børn, når hun ivrigt har befriet nogle nyrer for urin, og samtidig lovprist smagen af dem.
Og så kan man jo ikke lade være m. at spørge sig selv:

1) Hvor stammer de nyrer fra?
2) Hvor er børnenes far? Ligger han i fryseren?

Hvis jeg var søn af gulvmoppen, ville jeg nok ikke vende ryggen til Mutti, næste gang der skal hakkes roer.