lørdag den 24. august 2013

Rødvinsindlæg

Ja okay...kan måske godt mætrke, at jeg intet har spist i dag, at jeg har arbejdet 11 timer og at jeg har fået lidt rødvin. Men fuck nu det; det er lørdag.

Er det ikke utroligt, at når man er fuld og ser sig selv i spejlet, så synes man da bare, at man ser okay ud. Og i hvert fald slet ikke fuld. Men når man så sammenligner ædru øjne m. fulde øjne...ja...så rammer virkeligheden altså.
(Og nej, det er ikke billeder fra i dag).

Ædru (og åbenbart temmelig melankolske øjne).




Fulde øjne. (Jamen...i guder. Ligner jo en der klar på at æde en mand m. hud og hår. Og som i øvrigt har 18 recepter liggende på antabus).





Nå...dagens nedtur:
- Er lige i humør til at....ja...Ej, glem det.
- Pakkeposten har IKKE været her. Spade.

Dagens optur:
- Faktisk ret stolt af det mad, som jeg sendte m. kunden. Jeg kan jo sagtens!
- Rødvin.
- Vægten daler.

Dagens namnam (Som jeg lavede til kunde, og desværre ikke selv åd)
- Mango-vanille-bjerg-creme.
















Kæft hvor er det synd, at:
- Kagen til højre i midten ser fladmast ud...(Seriøst, sådan så det ikke ud i virkeligheden?)
- At jeg ikke kan tilbyde mine talenter til rette vedkommende. Altså...if you know what I mean...ey ey ey)

Øjeblik:
-Æder lige en bolle.



Hvor man dog nogle gange savner:
- Dengang ens børn var så små, at man kunne stave de ord i en samtale, som man ikke mente var børnevenlige, og stadig bevare identiteten som stueren mor.



Note-to-self:
- Skal huske at spise næste lørdag, hvis veninde og jeg skal drikke.
- Lad være m. at æde Marabou i sengen, når du er træt. Vågnede i morges  m. Marabouklatter på computeren og på kinden.

Man ved bare man er single, når:
- De eneste klatter man får i ansigtet, er chokolade.

Note-to-self-II:
- Log af. Nu.