onsdag den 17. december 2014

Kære eks-kærester!

Jeg læste lige i en avis, at en kvinde har sendt et spørgeskema til alle sine eks-kærester, fordi hun gerne ville vide, om hun havde et bestemt mønster, når hun var i forhold. Og sådan generelt bare for at høre deres ærlige menng om hende.

Hvis jeg nu havde gjort det samme, ville svarene nok se nogenlunde sådan her ud: (Og nej, hver sætning repræsenterer ikke en ny mand. Mange er gengangere. Så meget har jeg trods alt ikke været om mig).

- Kunne ikke glemme og tilgive, at jeg havde svedig sex med din veninde.
(Shame on me)

- Du bor i Silkeborg, jeg i Helsingør. Afstanden var for meget for os begge.
(Fandeme ellers en skøn mand!)

- Du kunne ikke acceptere og leve med min aspergers.
  (Han KUNNE jo have sagt det, for fanden. Ville forklare så meget).

- Du gjorde konstant grin med at jeg er stolt hjemmeværnsmand.
(Ej men for fanden...hjemmeværnet! Det kan du da ikke forlange, at jeg skal lade glide forbi.)

- Du syntes mine venner var for uintelligente.
(Det ER de virkelig også!)

- Du var virkelig nærtagende!
  (HeyheyHEY, jeg er krebs! Men du har ret. Det var jeg. Egentlig).

- Du kaldte mig racist og brølede mig ind i hovedet, at jeg var Joachim B. Olsen. 
(Mrm...det kaldes sandheden).

- Du mistede begæret til mig.
(Det var der aldrig. Jeg prøvede. Det gjorde jeg virkelig. Men når du kalder oralsex for "at hilse på", mister jeg al lyst. Permanent).

- Du var virkelig hysterisk. 
(Point taken).

- Du havde det meget anstrengt med, at jeg insisterede på at kalde dig prinsesse. Og endnu mere anstrengt med at jeg pillede for meget i dine fødder.
(Han forstyrrede mit fodbad, for fanden. Og begyndte at nuldre opblødt hud af. Ewewew! Men han er blevet møgrig og succesfuld efterfølgende...har jeg snaget mig frem til på Facebook)

- Du havde mere kemi med din chef end med mig.
(Sandt)

- Ingen af os var flytbare.
  (Desværre nej. Men det er og bliver et sødt minde). 

- Du blev skræmt, da jeg sagde jeg ville købe hus med dig. 
(Vi havde kendt hinanden i to måneder. Sådan noget beslutter man ikke så hurtigt).

- Du prioriterede dit arbejde over mig.
(Ja).

- Du delte ikke min passion for rally og gad ikke tage med ud at se det.
(Jeg vil - hånden på hjertet - hellere tage til gudstjeneste hos Jehovas Vidner, end at se dine venner køre rundt i ring i grimme biler og frivilligt tale med dem bagefter. Helt seriøst...elevatoren kørte aldrig helt op på øverste etage,.if you know what I mean). 

- Det virkede til, at du ikke kunne lide mit barn. 
(Not true! Jeg kunne bare ikke forholde mig til din kæft, trit og retning opdragelse, som ikke havde en ret positiv effekt som helhed).

- Jeg var bare ikke klar til noget alvorligt og det var du.
(Sandt. Og det gjorde pisse ondt. Men det er jo ærlig snak, og han er et skønt sommerminde). 

- Jeg var midt i en skilsmisse.
(Mrm. Uden dog at have fortalt din kone det.)

- Vi var for forskellige. 
(Altså, det kan man jo ikke hidse sig op over og føle sig stødt over. Sådan da).