fredag den 1. november 2013

Hvæsehætte

Træt. Træt træt træt træt træt. Træt.

Mens folk går amok i Julebryg ude i byen, holder jeg min egen fest herhjemme.
Der mangler ikke noget. Vil jeg bare sige.
Er klædt i moderigtig dyne fra JYSK. Håret er sat af en stiv kuling. Og min make-up kører temaet: "Smoky Eyes gone wild". Har mascara helt ned på kæbelinjen.

Er så træt, at jeg kunne tude. Hvilket jeg så også har gjort.
Er sådan ca. verdens mest ynkelige eksistens, når jeg bliver overtræt.
Og pirrelige. Total kort lunte.
Et eller andet fjols har sendt mig en invitation til cafetur, hvor vi kunne "tale om vores ønsker og behov og fantasier" og så vedlagde han sit arbejdsskema for næste uge.

Fede store læs lort.
Sendte ham en hvæsen retur.  At jeg under ingen omstændigheder skulle mødes med ham og holde et seksuelt møde.

Ej men, hvad helvede er der i vejen med mænd? Fandeme da ikke normalt at sende sådan noget fis. Og sgu da slet ikke ud af den blå luft.

Dagens ultimative nedtur:
Da jeg var oppe i den lokale Spar og købe mælk og fløde til arbejdet.
Ejeren kom susende hen til mig med nogle penge, som jeg havde glemt i går.
Og ærligt talt...det er sgu grimt, når man ikke kan huske, at man var der i går. Og at man ikke har nogen anelse om det er ens egne penge, eller om det er firmaets.

Så er man godt nok mere forvirret end godt er.

Så som I kan læse, så forstår jeg at holde fredagen festlig. Iført en kjole med plamager af is og chokolade blandet med lidt hummus, pesto og marinade.
Jeg er nærmest en omvandrende buffet.

Så...godnat. For fanden. Og sgu. Nu vil jeg børste mine tænder og gå i seng. Hvis jeg da kan huske hvor soveværelset ligger.

Glæder mig til at holde weekend. I morgen aften fra kl. 20.