lørdag den 6. april 2013

Oh dear God...Stinkehytten

Mrmm. M. fem overnattende teenagere i hytten, og et sprunget vandrør fra 1905 længere nede af gaden og ergo intet vand i hele hytten (og resten af gaden), er der dømt katastrofe.
G.'s ældste datter og jeg hoppede i Bjarne og kørte hen og tømte den nærmeste butik for kildevand og vådservietter.
Næste destination: Min chef. Vidste han var på arbejde, så tænkte at jeg kunne hente noget håndsprit. Bare sådan for at forebygge ubeskrivelig klam bakteriebombe herhjemme. Og heldigvis var han (som altid) hjælpsom. Og sendte mig hjem m. sprit, nøgle til biksen, hvis det nu skulle trække ud m. løsning af lapning af rør...Så der er mulighed for at hente vand og evt. tage et bad. (Det sidste kunne jeg godt finde på at holde for mig selv. "Ehh, jeg smutter lige en times tid"...m. håndklæder, tøj og shampoo under armen).

Og sød som han er (chefen) gik jeg derfra m. et løfte om, at hvis vandet ikke kommer igen i løbet af weekenden, så ville han i sympati lade være m. at gå i bad selv. Så kan vi være klamme sammen mandag morgen. Det gjorde jeg som om jeg troede på...mens jeg stod der m. hår der lignede noget der har været dyppet i fritøsen. (Gik amok m. shine-spray i går. Lidt for meget amok)

Nå...men lækkert. Virkelig lækkert. Og hvad nu hvis bare én af personerne i hytten får hurtigmås? Eew eew eew eew.
Så daffer jeg altså...Ned på arbejdet. Alene. M. madras og bærbar og rødvin.

Nå...var inde at lure på vandforsyningens hjemmeside. De regner m. at åbne for vandet om seks timer.
Regner...?