søndag den 3. marts 2013

Sandheden om Rødhætte

D. 23. marts fylder Bloggen 1 år. Og jeg elsker stadig at skrive på den. Også selv om, at kvaliteten er svingende. Men fordi jeg har valgt at være 100% autentisk, vil det også afspejle sig i indlæggene. Nogle dage godt, andre dage røvsygt.

For evt. nye læsere, eller for læsere m. hukommelsetab, kommer her:

Sandheden om Rødhætte

Bopæl:
Et bette byhus i  Korsbæk...Silkeborg.

Andre beboere i hytten:
Teenagedreng på 14 og Teenagedatter aka. Uglen på 16. 
Kæreste m. Georg Gearløs aka. Gråstænkt. (På vej mod de 50 år). 

Højde:
165...åbenbart. Havde ellers gået i den tro i 20+ år, at jeg målte 170. Synker åbenbart sammen. Ender nok m. knæ i skoene. 

Vægt:


Arbejde:
Noget m. mad. (Of course). Og klummeskribent på forsøgsbasis. 

Pæneste ting v. mig:
Håret.

Grimmeste ting:
Resten.

Alder:
En fremragende rund og fyldig årgang 1975. (M. lidt bundfald)

Sidste virkelige store fejlkøb:
Arhhmen for helvede...Sådan nogle trusser til at løfte røven og holde maven inde. Ville jo for fanden svare til at gnide en elefant ind i vaseline og mase den ind i en Ellert. Ligner en muffin m. alt for meget bagepulver i dejen. 

Ting der får mit hjerte til at løbe gadedrengehop:
- Alle dem jeg elsker.
- Kærlighed generelt.
- Nus i hårbunden.
- Rødvin.
- Udsalg!
- Ikea.
- eBay.
- Antik- og genbrugsforretninger.
- Massage.
- At se hjemmeværnet dumme sig.


Selvtillid:
Egentlig ok.

Selvværd:
Has left the building.

Ting der får mit blodtryk til at stige: 
- Folk der smasker. Har fandeme lyst til at hamre en gaffel i låret på dem.
- At køre bil. Går virkelig ikke godt. Kan ikke være sundt at hade så mange medtrafikanter. Arbejder på det.
- Folk der kommenterer ALT i en film. Så hold dog kæft! 
- At spille Ludo. Går slet ikke. Forlanger time-out konstant, og ender m. at hade alle der slår mig hjem. Spiller det ikke mere. 
- El-Giganten. (Fuckhoveder)

Flg. burde være placeret nederst i madpyramiden:
- Bearnaise.
- Chokolade.
- Rødvin.
- Asti.
- Ostepops.
- Skolekridt.
- Rødvin.
- Cigaretter.
- Avocado.
- Bacon.
- Rødvin.

Bedste personlighedstræk:
- Elsker m. hele hjertet. 
- Syg humor.

Værste personlighedstræk:
- Hamrende fordomsfuld.
- Mindreværd.

Talent:

På en skala fra 1-10?
10! 
(På Richterskalaen)

Særlige kendetegn:
- Mærkværdig figur.

Græd sidst:
I aftes. Da jeg så "The Impossible". Hulkede nærmest. 

Status pt:
Ved at blive vanvittig over "stram ind" trusse, som gnaver i lysken.