tirsdag den 5. marts 2013

Røvhætte

Crap!

Har pisse ondt i hele kroppen. Men mest understellet. Indrømmet; jeg er elendig til at gå ned i knæ, når jeg skal løfte. I stedet vipper jeg røv i str. 60" op i vejret, og løfter på den mest uhensigtsmæssige måde.
Aner ikke hvornår jeg lærer det.
Smerterne bliver så ikke bedre af det styrt jeg tog tidligere i dag. Forsøgte fra arbejdet at ringe Uglen op for at være sikker på at hun var stået op, og at hun kom ud af døren i tide. Men da hun ikke svarede, måtte jeg jo lige fræse hjem. (Thank God, at man bor næsten-nabo til arbejdspladen).
Suser ind i gangen, slår et skarpt sving til højre, og styrer direkte mod trappen ned mod nederste etage...Og så går det galt. Ved ikke hvad fanden jeg får lavet, men det var lidt som om, at Mummitroldskrop landede 4 sekunder efter fødderne. Fik i hvert fald lavet en halv pirouette, hvorefter krop nærmest stod stille et splitsekund, mens den tænkte: "Hvad nu?", hvorefter jeg bumlede ind mod modsat mur, og tumlede ned af trinene.

Og så var hende seng tom. Måtte halte op ad trapperne igen, blot for at finde hende i sofaen. M. morgenhår og "er der nogen?" udtryk i ansigtet.

Og så fik jeg fuldendt dagen m. at flashe røv på arbejdet. Godt nok gennem strømpebuks m. kile. Men for helvede. Magter ikke altid mig selv.
Det er mig en gåde, at det lykkedes mig at møde en mand, som kunne forelske sig i mig.
Hvorfor kunne man da ikke også bare være endt ud m. at være bare en lille smule normal? Alle andre kvinder er bare så ordentlige. Og stilfulde. Og velovervejede.

De er en Audi RS6. Jeg er en skide radiobil.

Ej men, helt seriøst...Andre kvinder svinger et fint tørklæde om halsen, og ser fantastiske ud. Jeg slynger et tørklæde om halen, som så kan tømmes for 1 skive hamburgerryg og 900 gram krummer sidst på dagen.
Andre kvinder vokser deres ben og får smooth hud. Jeg vokser mine ben, og 70% af hårene bliver siddende. Direkte ud i luften. Klistret ind i voks. De resterende 30% hår forsvinder. Sammen m. huden.
Andre kvinder kan overraske deres kæreste m. en sexgynge. Hvis jeg gjorde det,ville det resultere i loft til kip.



Jeg har flashet røv på arbejdet. Eller i hvert fald det nederste af balderne. Og det hele af baglåret. Kan ikke bære det. Simpelthen for ydmygende. For helvede! Igen! Var det en anden kvinde, ville skaden ikke være så stor. Herregud, lidt ben og balder er jo ikke noget, som man ikke har set før.
Men så er der mig....hvor alt bag på mig fra lænden og ned er så grotesk, at ingen på arbejdet garanteret kan tænke på andet når de ser mig igen. Jeg har set sandsække m. smukkere former end....det.

Har allermest lyst til at gøre mig selv lillebitte og gemme mig.