torsdag den 14. februar 2013

Yippikayeh Gråstænkt (og noget om sex)

Nu går jeg som tidligere skrevet ikke op i det der Valentins-noget. Men så kom Gråstænkt hjem m. chokolade, rose og billetter til den nye Die Hard. Årh! Bruce på kæmpe lærred, G. ved siden af og munden fuld af chokolade. ♥


Jeg fandt en side, hvor de skriver 10 ting, som man åbenbart skal prøve, når det kommer til sex.

1: Skriv en erotisk historie. 
Nosser er røde
Pikke er blå
Hjerte rimer på smerte
Og pik rimer på slik.

Done!

2: Hav sex under åben himmel.
Ellers tak. Af flere årsager.
1: Sand er pissegrimt og kommer ind overalt.
2: Tænk hvis man blev opdaget. Af et barn. "Se mor! En kæmpe vandmand!"
3: Dyr! Frøer, fluer, snegle...niksen!

3: Trekant m. to mænd.
Gråstænkt siger nej.

4: Party Uartig.
Hvad end det så betyder? Men jeg er altid uartig, når jeg er fuld. (Mumler noget om stakkels vagtlæge, som jeg kimede ned sidst)

5: Stå boudoirmodel.
NEJ!

6: Tid til selvforkælelse.
Er den ikke selvskreven?

7: Sprøjteorgasme.
Vådligger? (Som I kan se, så undviger jeg at svare. Det er sgu ikke Joan Ørtings blog det her) Har desuden lige fået nyt sengetøj.

8: Sex m. en kvinde.
Gråstænkt siger nej. Er desuden ret heteroseksuel. Mellem os, så synes jeg ikke at de kvindelige kønsorganer er ret pæne. Ligner lidt en plukket kylling.

9: Tantra.
Den er jeg med på!

10: Shibari
Er åbenbart noget m. at man skal snøres ind i reb. Dét gør jeg fandeme ikke! I forvejen ligner jeg en snøret halmballe i alt under hipsters. Hvordan fanden ville det så ikke se ud, hvis der blev viklet 41 meter reb omkring mig?