lørdag den 19. januar 2013

Room 316

Årrhh...Hold nu kæft en skøn overnatning. Det var dagens bedste beslutning i går, at droppe den forfaldne herregård, og tage til Hotel Amerika i stedet.

Hotellet emmede af hygge. Tung Twin Peaks indretning gjorde, at man følte sig enormt hjemme. Og tryg. Og afslappet.
Personalet var skønne. Værelset var stort og hyggeligt. Minibaren var dog en skuffelse. Jeg havde nærmest forventet et amerikaner køleskab m. masser af sjove flasker. I stedet stod der en lille brødkurv m. 2 x mini flasker rødvin, nødder og 2 x Haribo.
Men fuck det! Det er en bagatel.
På værelset stod der chokolade, frugt og Asti klar til os.

Jamen! Årh wow manner!

Vi er næsten lige kommet hjem, og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har følt mig så afslappet.
Så længere indlæg følger senere. Men her er lige lidt billeder.

Først hjemmelavet torskerognm. peberrodskum, og æbletern. (G. brød sig ikke om det. Jeg elskede kombinationen).



Hovedretten var helt fantastisk! Beuf Wellington. Har aldrig fået så mørt kød før.
Jeg vil giftes m. den ret!




Desserten var....kærlighed på ske. Solbæris og creme brulé.




Stemning! <3



Reception.




Værelsesgangen. Man forventer hvert øjeblik det skal være, at tvillingerne fra The Shining pludselig står der.