søndag den 20. januar 2013

Det slører stadig

Nyt satireprogram på DR2. Hvor der bliver gjort godt og grundigt grin m. muslimers og danskeres fordomme om hinanden.
Det er sgu da befriende! Og tiltrængt. Humor er vejen til forståelse. Skulle man tro.
Men nej...ikke blandt alle. Nu er der selvfølgelig selvretfærdige muslimer, der truer m. dødsstraf og andre grumme ting.
Ærligt talt: Grow up! Der sidder sgu ikke nogle midaldrende kvinder og sender trusler af sted, fordi der bliver gjort tykt nar m. den danske apotekerkvinde, hvor uvidenhed og dumskab bliver fremstillet på mest fantastisk vis. Hvorfor? Fordi selvironi er hamrende sjovt.

Synes nogen.

Vi er sgu da nødt til at gøre noget for at finde et sted, hvor danskerne og muslimerne kan mødes, og grine af hinandens fordomme - og så bare acceptere hinanden. Og lære af hinanden.
Men ak...flg. trusler er blandt andet tikket ind. (Citeret ordret)

 I total klamme at se og hører på. I burde skamme jer. Frygt jeres gud hvis i muslimer, i har ramt bunden. Fred...

 Har i overhovet en smule at gøre med islam. Håber inderligt at Allah den al mægtige retleder jer. Ins Alla

 Vi er og vil altid blive muslimer og andre kan aldrig ændre os. Vi er her og vil altid blive her indtil vi kommer i fleretal så kan vi lede landet til et bedre land.
(Dream on! Neeeeever gonna happen)

Jeg forstår virkelig ikke de folk der ikke fatter, at den her serie gør indvandrerpiger og islam til grin... Det er for langt ude og til at kaste op over... I burde fucking hænges en efter en'.

 Enhver muslim skal vide, at der er konsekvenser, hvis man laver sjov med islam. Ham eller hende, der gør grin med Allah, vil træde ud af islam, og der er ingen uenighed blandt de lærde om dette emne. Jeg vil komme med en påmindelse. Jeg vil opfordre enhver, der tror på Allah, til at boykotte programmet. Jeg selv og de skal søge tilgivelse, inden det er for sent. Det bliver for sent, når dødsenglen kommer og tager din sjæl, 


Slap dog af! For helvede! Hvor selvretfærdig og humorforladt har man lov at være? Hvad er det I forventer? At Danmark nedtoner humoren?
Og må jeg komme m. et godt råd? Undgå DR2. Sværere er det ikke.
Jeg sender sgu da heller ikke dødstrusler af sted til TV2 Charlie, fordi de m. deres "Fællessang på Bakken", fremstiller danskerne som nogen m. utrolig dårlig musiksmag. Jeg skifter bare kanal.

Og ærligt talt: Nu, hvor I er gået i selvsving, hvorfor beskytter I så Anders And & Co.?  Deres ondeste karakter er jo "Sorte Slyngel".





Personligt synes jeg det er hamrende befriende, at muslimske kvinder m. lune, kan gøre opmærksom på, hvilke fordomme de som muslimer møder fra danskerne.
Nu har jeg aldrig haft noget imod muslimer, men dette giver mig da blot endnu mere respekt for dem.
Og samtidig mister jeg totalt respekten for de muslimer, som går i hysterisk patetisk selvsving, og sender dødstrusler af sted. Dødstrusler? Seriøst...tag jer sammen!

Enten skifter I kanal, og tager jer sammen. Og hvis det er for besværligt: