tirsdag den 29. januar 2013

Hvad er din uddannelse, Rødhætte?

Jeg har en sur læser. Igen. Vedkommende bryder sig ikke om det jeg har skrevet om trunte-journalisten fra Ekstra Bladet. Og nu vil vedkommende gerne vide (i meget surt tonefald): Hvad er din uddannelse?

Kok.
Pladesmed.
Kirurg. (M. speciale i condyloma acominatum)
OCD patient. (7-9-13)

Ellers noget? Og hånden på hjertet: Skal man have en helt speciel uddannelse for at sige sin mening?
I så fald; hvad er din uddannelse?

Nå, jeg har faktisk ikke rigtig tid. Er i gang m. at skrive min indledningsklumme.  Og skal også have bikset noget chili con carne sammen. Og sluge et par panodiler. Og være klar til at se Årgang 0. Håber sådan på, at Rachels faster Bente er med i aftenens afsnit. Grove kvinder tiltaler mig.
Burde egentlig også bage boller til Uglen. Hun har projektuge pt. Om mobning. Fint emne. Uden tvivl.
Men jeg havde ellers håbet på at hun havde valgt noget om bakterier og støvmider, og hvad de faltale konsekvenser kan være, hvis man ikke bor rent. Stak lige hovedet derind ganske kort...Uoverskueligt. Og jeg forsøger stadig at finde ud af hvad fanden det er der lugter af derinde.

Dagens optur:
Samtale m. nuttet journalist.

Dagens nedtur:
Tabte en alt for stor klump is ned mellem mine bryster. På arbejdet. (Hvis I vidste hvordan vores kokkejakker er designet, så...) Hold kæft det var koldt. Havde åbenbart nedsat kropstemperatur i dag. I hvert fald gled klumpen ned i min bh, og nægtede at smelte sådan lige m. det samme.

Dagens optur:
Har i det mindste ikke hængepatter.

Dagens optur:
Har masser af kalorier i overskud at bruge af. Middagsmad blev uddrevet noget så voldsomt, at det stadig føles som om jeg har trusseindlæg m. chili på.

Dagens nedtur:
At jeg åbenbart betragter diarré som optur. Er det virkelig kommet så vidt?