tirsdag den 25. december 2012

Kan man sove?

Næeh, det kan man ikke. Eller jo; Gråstænkt og hans piger kan. Jeg ligger bare her endnu engang, med øjne så store som serveringsfade.

Har ellers været en fantastisk hyggelig aften. Afslappet, hyggelig, stille og varm. Netop som en juleaften bør være. Eneste minus er at mine børn ikke var hjemme.
Det vænner man sig aldrig til. At undvære dem hver anden juleaften. Men de har også haft en skøn aften hos deres far, så bottom line: Alles gut.

Lige m. undtagelse af søvnløshed.
Der er flere årsager til at jeg gerne vil sove. Som i: Nu!

1) Bliver så vrissen i morgen, hvis jeg ikke får min søvn fordelt på normal søvnrytme.

2) Jeg keder mig virkelig meget.

3) Her lugter virkelig grimt. Julemaden arbejder i maven. Hvilket giver anale bøvser. Min dyne skal i hvert fald under ingen omstændigheder deponeres i "Småt brændbart". Burde nok bare sende den til Kommune Kemi. Eller til en random skole. Så har de da noget at bruge til forsøg i Fysik/Kemi.

4) Fordi folk sover om natten. Derfor!

.........ok....Må være faldet i søvn. Vågnede i hvertfald m. tommeltot på mobil. Og en masse sære tegn midt i indlæg.

Må benytte mig at det.

Klar, parat, sov!