mandag den 3. december 2012

En stemme i natten

Øh ja...så ligger man her, og glor ud i mørket. Og betaler prisen for at man sov til kl. 11 i dag.
Er vågen på den rigtige trælse måde.
Og gæt hvem der sover som en sten? That's right. Mr. Grey.

Ja ok, jeg har så lige vækket ham, fordi jeg slog en prut, og efterfølgende lå og grinede af lyden.
Jeps, så ulækker og plat er jeg.
Men han snorker allerede igen. Enten har han et surrealistisk sovehjerte, eller også er han bedøvet.

Havde forresten en sær drøm i nat. Det må påvirke mig meget m. rygestop og dampcigaret, og fylde en del i min bevidsthed, for jeg drømte i hvert fald, at Gråstænkt konstant slæbte rundt på sin bærbar, fordi han havde fundet en video af en kvinde, som røg en dampcigaret. Med underlivet.

Jøsses...

Snupper lige en liste, nu hvor jeg alligevel ikke kan sove.

Gud hvor er jeg dog træt af:

- At forkølelsessår har inviteret gæster. Har en modbydelig prikken i læben. Og en led satan på vej.
Har smurt Zovir på, men synes bare den bliver større og større.
Herpeshætte...

- At Anne-Mette Elten er overalt i tv-reklamerne, fordi hun har indspillet ny cd, hvor hun leger operasanger.
Hjem til Aarhus m. hende, tak. Dog er det da glædeligt at se, at hun efter flere år, har fået afmonteret de solbriller, som ellers var groet fast på hendes kranie.
Hun lignede en flue. Jeg sværger. Google hende!

- At Fakta sætter prisen på julekalenderne ned m. 50%, to dage efter jeg har givet det der svarer til prisen for en tankfuld benzin på Bjarne.

- At selvværd er på størrelse m. Lise Rønnes bmi. Er lidt for opslidende at bruge så meget energi på at ulme over at G. sender beundrende blik efter kvinde til julefrokost, som mest af alt lignede hovedrolleindehaveren i "Asian Ass Sensation, Vol. sex".
Eller...dvs, at bruge energi på at bekymre sig om noget, der er så uendeligt ligegyldigt.
Selvfølgelig må han da glo. Det gør jeg trods alt da selv, når jeg ser et par kraftige underarme gå forbi. Eller en lækker overkrop. Men det er selvfølgelig noget andet. Ikke?
Men det er jo for fanden ikke Gråstænkts skyld, at selvværd er out of order.

- At Gråstænkt sover. Kunne godt bruge hans selskab.

- At sovepiller er på recept.

- At jeg ikke tog dampstangen m. i seng. Pisse smart. Nu kan man ryge i sengen uden risiko for at futte hele hytten af.

- At jeg skal tabe mindst ti cm omkring understel, før jeg ikke ligner en halmballe i vinterfrakken.