torsdag den 13. december 2012

Butt - Ass - Røv - Numse - Popo - Perron

Kært barn har mange navne. Min hedder kartoffelsækken.

Sidder og "bladrer" Ekstra Bladet igennem, for at finde noget som jeg kan blive forarget over. Og som mit dårlige selvværd kan blive fodret med.
Latterlige lorteavis. Skulle simpelthen ikke have lov til at kalde sig for en avis.  De kan jo finde på at bringe "Laila m. strutballer går til spinning uden trusser, som Breaking News.
Men okay, for sådan en som mig, der elsker at blive forarget og krumme tæer, er "avisen" alligevel uundværlig. Hvor skulle jeg ellers kunne finde dokumentation for mine fordomme?
Men nogen burde lave en afstemning. Jeg vil vædde m. at der er et kæmpe overtal af mandlige "læsere". Og når jeg sætter gåseøjne, er det fordi nogle af dem sikkert er så primitive, at de kun kigger billeder. Af hud. Og bryster. Og bagdele.
Og apropos dem, så kører der netop en konkurrence om Danmarks bedste røv.
Åh gud da...hvor mange mænd sidder der ikke derude i landet m. blød bule i bukserne, mens de studerer ballerne intenst?

Der sidder mange.

Og dem der har kæreste/kone m. grim røv, er dem der kigger mest. Som sigøjnere foran en guldsmed. (UNDSKYLD! Men den trængte sig på).

Nå, men jeg har så luret på kvinderøve. Og nu har jeg et oprigtigt spørgsmål: Hvordan fanden er det muligt at have baller m. samme facon som en overskåret vandmelon? Mine ligner fandeme en overskåret ballon. Slatne, og ujævne. M. flere huller end på en golfbane. Og bredere end skydedøren på en VW Transporter.
Gad vide hvordan det føles at sidde på sådanne kuglerunde baller? Er det mon samme fornemmelse, som at stå på et balancebræt?

Deltagerne giver deres bud på hvad en god røv er:

Rund, fast og fyldig røv, som skal passe til resten af kroppen, lyder det fra Pernille, som træner hver uge og danser pole dance for at holde sin egen i form.

 En god røv skal have form og farve og holdes fast og stram ved træning. Mange falder af på den med tiden og alderen, og det er virkelig trist, siger June, der har lagt mærke til, at mange af læserne helst vil have numser i g-strenge.

 En god røv skal være fast og skal se godt ud i stramt tøj, og det gør den ikke, hvis den ikke er godt fast. Den skal ikke være for bred, men være fyldig med rund struttende form, siger Nina.



Nå? Siger hvem? I det mindste er min røv da ergonomisk! Og skridsikker.