onsdag den 9. maj 2012

Mens vi venter på maden.

Har været en skøn, men travl dag på job. Er ved at få seriøs spat af kvindemenneske, som snakker uafbrudt. U-A-F-B-R-U-D-T. Og så tygger hun konstant tyggegummi. Med åben mund. Med ekstra store kæbebevægelser. Har lyst til at koge hende i en suppegryde.
Vel hjemme, efter en travetur i skoven, besluttede jeg mig for at ordne Raccoons værelse. Så hvad gør et vathoved med dårlig ryg? Hun slæber da et karlekammerskab fra det ene rum til det andet. Men resultatet er blevet fint. Nu har hun rigeligt med plads til alt sit tøj. Og jeg har Dronning-Ingrid ryg.

Er chokeret over østeuropæisk tøjte. Som om de ikke ofte døjer nok med stilforvirring over there, så har hun (Valeria Lukyanova) taget skridtet fuldt ud og betalt $ 800.000 for at komme til at ligne Barbie.
Flot, kvinde. Nu ligner du så en lolitadukke. Man får jo lyst til at lede efter ventilen i nakken på dig.
Ej men, se da lige her.


Rødhætte er ikke imponeret. Som sagt: For under 200,- kan jeg ligne Bamse. Bare stik mig en gul/orange heldragt og en rød sløjfe om halsen.
Men det værste er næsten nogle af kommentarene fra Danmarks dummeste befolkning: "Nationen!" på Ekstra Bladet.

John N: "Ku' godt.

Hamtaro H: "Ja jeg ville sgu heller ikke have noget imod lige at give hende en omgang eller to! Vi får minusser for vores kommentarer, fordi vi har bedre smag end alle andre her på nationen John!"

 Henrik N: "Jeg ville ikke sige nej".

Allan M: "Barbie må nu også gerne lege med mig :)"

Rasmus S: "Hun er sgu fræk nok.. Kunne være fin at have på cv'et! "

Og sådan fortsætter det derinde. Og mine fordomme bobler ud overalt. For jeg kan ikke lade være med at tænke, at ovenstående mænd er:
1) Langturschauffører/skraldemænd/fabriksarbejdere, der er så primitive, at de nærmer sig hulebo-niveau.
2) Klamme mænd i Jack and Jones tøj, som elsker THansen og "gejlede" biler.

Og nej, jeg er ikke misundelig. Og da slet ikke på Barbie. Og da slet ikke over hendes beundrere. Tænder ikke på primater og Jesper/Kenned'er.

Arbejdsdag for socialdemokraterne er forresten aflyst på lørdag. Det forstår man godt. Hvil i fred, Trøjborg.