søndag den 11. november 2012

Shetlandshætte

Nå, så kedede jeg mig lidt... Og kombineret m. at G. har udtalt, at han skrider fra mig, hvis jeg går i gang m. at fylde ansigtet m. botox, tog jeg sagen i egen hånd. Eller saks...

Har simpelthen fået pandehår. Tænkte at det ikke kunne gå helt galt. Hår vokser trods alt ud igen. Og hårnåle er jo ligesom opfundet.

Vi tager lige en plus og negativ liste over resultatet. (Billeddokumentation må komme senere. Ligger i sengen lige nu. Uden make up. Og ligner dermed fregnet gris).

Positiv:
-  skjuler rynker.
-  ser muligvis lidt yngre ud.

Negativ:
-  er muligvis ikke helt lige.
-  ligner måske lidt en, som ikke takker nej til en god halmballe, eller en sukkerroe.

Skal huske:
- at købe hårlak i morgen. Har dum hvirvel, som desværre har tendens til at give mig Hitler-tot.

Har trods alt ikke:
- klippet mig korthåret.
- fået farvet en tot i pandehåret i en "frisk" lilla farve.

Har til gengæld:
- kvalme.
- forstoppelse.
- sære ansigtstræk.

Lige nu:
- ser G. "Depotjægerne" på TV3+.
- klør det på brysterne pga. afklippede hårrester.
- ville jeg ønske kl. kun var 20:00, og at jeg havde en sovepille, så jeg kunne sove i 10 timer.

Kl. er 22:57, og:
- G. har netop lagt sig om på siden. Lad os se hvornår han snorker.

Er forresten:
- stadig plaget af hælsporer. Tak fordi I spurgte.

Kl. er nu 23:04:
- and we have a winner.
- Gråstænkt snorker.
- og jeg er blevet enig m. mig selv om, at denne frisure kræver en heftig make up.
- og måske en grime.