onsdag den 28. november 2012

I en seng midt på motorvejen

Ja...føler jo nærmest, at jeg ligger på en madras midt på motorvejen.
Gråstænkt kører rally. På computeren. Så jeg ligger og lytter til hvinende dæk, rusken i rat (her lavede jeg en tastefejl m. tykke fingre, og kom til at skrive pat i stedet for rat),  og trykken på pedaler.
Og i allerbedste Kenned/Brian stil, er der "Pump up the bass and volume in the trunk while I look like an idiot with my huge sun glasses, and pants underneath my butt" musik ud af højtalerne.

Woop woop. Skal vi lige bunde en Smirnoff Ice, mens vi gnider 800 gram voks i håret?
Kunne jo fandeme lige så godt slæbe en drømmeseng med ind på et diskotek.

Nu er han vist ved at købe en bil...har i hvert fald lige spurgt mig, om PayPal er godt at bruge...
Til gengæld har han skruet ned for Golf Gti musikken. Efter jeg har brokket mig, og hvæst lidt.

Nå, morer mig lidt for tiden. Uglen er i erhvervspraktik denne uge. Af uvisse grunde, har hun valgt plejehjem. Hun ved heller ikke selv hvorfor.
Men velkommen til den virkelige verden. Har ikke set hende så træt ved aftensmaden, siden hun startede i børnehaven.
Pudsigt nok har hun hver morgen forsøgt sig med "Jeg har det skidt, måske jeg skal være hjemme, så jeg ikke smitter de gamle?" og ej at forglemme: "Du forstår ikke noget. Jeg har det skidt!!!".

Tror hun jeg er halvdum? Jeg var Danmarksmester i pjæk i perioden 1990-1991. Jeg kender tankegangen. Man kunne jo fandeme leve sig så meget ind i rollen, at man nærmest endte med at tro på, at man var ramt af akut influenza.
Er den skoleelev der har glemt flest poser m. gymnastiktøj i bussen, og som har haft den særeste menstruationscyklus.

Nå, jeg skal sove. Som i: Nu! Går ret skidt med de der 8 timers søvn.