onsdag den 17. oktober 2012

Rødhætte i makrel og tomat.

Tænkte at jeg hellere måtte få mig noget fisk til frokost. Så fik åbnet en dåse makrel i tomat (uden mayo), og fik det væltet over på et stykke rugbrød. Det skulle jo være så sundt m. fisk.

Skal vi ikke bare sige at min hud på brystkassen og på brysterne er særdeles sund nu?
Jeg skulle jo lige tjekke et par nyheder på nettet imens jeg spiste. Og så har væsken fra tomaten åbenbart gennemvædet brødet.
Jeg sad i hvert fald foroverbøjet, da jeg første maden op til munden. Og så knækkede skidtet. Og røg ned i min bluse, og efterlod frontpartiet særdeles ildelugtende.
Måske jeg bare skulle købe mig en hagesmæk m. opsamler? Og en højstol?
Havde også en dag smurt mig en leverpostejsmad m. rødbeder. Og satte tallerkenen i sofaen, fordi jeg lige skulle hente et glas vand. Og så rakte hukommelsen nok bare ikke længere. Og synet, for den sags skyld.
I hvert fald gik jeg tilbage til sofaen, og satte mig. Og ville række ud efter maden. Som var pist væk.
Hvilket jeg ikke kunne forstå, for jeg havde da lige....

Ja, jeg havde så lige sat mig på tallerkenen. Så da jeg rejste mig, havde jeg rødbedeskiver, leverpostej og rugbrød på venstre balle.
Måske jeg bare skulle blive freelance voksenbaby? Og få Gråstænkt til at made mig?
Det er da utroligt at jeg er blevet så rund, eftersom der faktisk ikke er så lidt mad, som ender andre steder.

Nå, jeg skrider igen. Teenagedatter og hendes veninde vil med på genbrugscrawl.